fredag 28. august 2015

Jeg gjorde min mor gravid

Glad for at jeg gjorde noget der var rart ved mor slap jeg lidt modvilligt. Endnu en gang lagde jeg mærke til min totalt stive drengepik og benyttede chancen til endnu en gang at trykke den ind mod mor mens vi badede. Om aftenen da jeg lå i min seng kom mor ind og sagde godnat.


Min opvækst gjorde min mor gravid , del 3. Endelig en lillebror…. En år gammel gutt på New Zealand ble far til barnet til en år gammel kvinne.

Kan jeg ha gjort henne gravid ? Kjæresten min er gravid , hvordan si det til mamma? Har jeg gjort noe ulovlig? Vet ikke hva jeg skal gjør hv.


Vi hadde skålt i champagne og jeg fleipet med at det var for mitt barn. I sjette klasse spurgte jeg min mor om sex, da vi var ude at købe nye bukser til mig. Det gikk troll i ord.


Da søsteren min fortalte at hun var gravid , var det som å få ti kniver i magen. Vi knuller minst ganger i uka.

Min søster elsker å bli slikket og knullet. Hennes deilige barberte fitte og min grove kukk passer perfekt sammen. Hun er nå gravid i 6. Men dette innebar også at hun var mye hos min familie på slutten… Etter hvert tok rusen mer og mer kontroll over livet mitt og jeg innså at jeg ikke kom til å klare å gå dagen ut uten rus.


Høy kvalitet og 9 nøyaktige med anonym og rask levering. Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme.


Men da jeg forstod mer av det jeg hadde gjort ,. Wow, det ser frækt ud mor at min spem siver ud af dig…” “Tænk på, at hver eneste af dine milloner sædceller der ryger ud dernede nu kunne have gjort mor gravid … men du har puttet så meget ind i hende. Så mange millioner sædceller der er igang med at sætte sig i mors livmoder. Men jeg er veldig spent og gleder meg til å bli mor , sier hun til The Sun, ifølge Daily Mail. Jenta mener hun er godt forberedt på livet som mor , for hun har passet småbrødrene sine flere ganger.


Men nei, hun skulle ta abort. Og det gjorde hun også. Min bror var faktisk lenge i sorg, og jeg tror fortsatt at han sørger over tapet. Den dag i dag er han fortsatt barnløs. Han hadde testikkelkreft et par år etter denne hendelsen, og ble steril.


Jeg glæder mig sådan.

Ellers er han nå frisk). Han kommer aldri til å få egne barn. Selvtilliten falt ettersom magen begynte å ta form. Kom vennene mine til å snu ryggen til meg? De som ikke hadde unger?


Kom jeg noensinne til å ha tid til meg selv igjen, til å leve litt, til å feste og ha det gøy som andre på min alder? Resultater for - gravid mor søn knepper. Trin- far knepper tysk mor og Teen Step -Da. En gång när jag var hemma hos min flickvän skulle jag gå på toa på natten, då kom min flickväns mamma och ville prata med mig. Jag märkte att hon var full och efter ett tag började hon ta på mig och det ena ledde till det andra, så ja vi hade sex.


Problemet var att vi inte använde kondom och nu är hon gravid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg