mandag 3. august 2015

Farge håret brunt

Bredt utvalg av populære skjønnhetsmerker innen sminke, hudpleie og hårpleie. Ta vare på deg med skjønnhetsprodukter fra Eleven. Handle raskt på nettet. Oppdag vårt utvalg av parfymer.


Finn en duft som passer deg.

Annonse - Merakistudio. Husk å bli en del av VIP ️ (A) - Tillat for alle FØLG MEG PÅ. Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? I dag har jeg gjort noe jeg faktisk trodde jeg aldri kom til å tørre, JEG HAR FARGET HÅRET BRUNT ! Så lenge jeg kan huske har jeg hatt blondt hår og tenkt at slik skal jeg ha det til jeg dør, men i dag valgte jeg (og frisøren min, haha) at vi skulle farge det litt mørkere. Ta hensyn til dine naturlige farger når du velger hårfarge.


Når du skal velge farge , se på fargekartet som hører til merket og ikke på pakningen.

Velg også en farge som er en nyanse lysere enn den du vil ha. Resultatet blir nesten alltid mørkere enn du tror, dette avhenger også av kvaliteten på håret ditt. Har du tørt og porøst hår , vil håret trekke mer farge enn et sunt hår.


Har tenkt til å farge håret mitt brunt. Det er svart nå (farget). Så lurte jeg på om det går bra?


Ser for meg at jeg må bleke det først å så farge det brunt uansett om jeg er hjemme eller hos frisøren. Eller gjør frisøren det annerledes? Hva er best når man er gravid - hje. Nå som sommeren kommer savner jeg det brune håret mitt. Syns det er så fint med brunt hår.


Og det matcher mye mer enn hva svart hår gjør. Liker svart hår også, det skiller seg litt ut. Men syns det er for rocka. Og jeg begynner å bli lei av å farge etterveksten min hele tiden.

Om du likevel vil farge håret ditt hjemme, mener Bjørnevoll at fargeproduktene du bruker bør være av trygg kvalitet. Jeg anbefaler kunder å kjøpe salongprodukter til farget hår - både minicolor og glansvask, til hjemmebruk. Her får du samme farge som frisørene bruker, og de veileder deg i valg av farge og produkt.


Jeg ønsker en kald brunfarge som ikke er for mørk, heller nærmere lysebrun enn mørkebrun, men er også villig til å prøve kode selv om jeg tror det blir i mørkeste laget. Du kan ikke gå rett fra farget til grått hår , så en naturlig del av avfargingen er å farge håret lysere. Jeg har nå mørkeblondt hår n. Derfor er et lite tips til de som vurderer å gå over til det grå – start å farge håret ditt litt lysere.


Veldig mange som er mørke fra naturens side, prøver å holde på den mørkheten de hadde tidligere. Jeg farget håret i en 3er farge. Synest det ble altfor mørkt. Så sist uke farget jeg det i en 4er farge ,men uten resultat (ser LITT rødskjær i håret for d var det i 4er fargen , men er ikke blitt lysere.). Hva gjør jeg for å få farget det lysere?


Fikk typen til å kjøpe en Lorèal hårfarge med båd. We have sent you an e-mail to the address you provided. Please confirm your registration by clicking on the link in the e-mail. Only by confirming, you can participate in our actions and get access to our exclusive content and product tests.


Hårfarge for alle typer hår finner du på VITA. NO er din destinasjon nummer én innen hårfarge og striper til hår. Generelt bør kvinner med brune øyne alltid gå etter høstfarger, som for eksempel røde, gyldne og kobberfargede nyanser. Hvis kvinner med brune øyne ønsker blondt hår , bør de gå for mer smøraktige, gyldne toner.


Drømmer de derimot om brunt hår , er rike nyanser som kastanjebrunt veien å gå. Har du mørkt, brunt hår kan du gå for litt varme sandfarger som et alternativ til det helt lyse. Dette sliter ikke så mye på håret og gir et mer naturlig resultat, sier Lise Holm-Gla leder for Defines frisørteam. Den beste fargen er den som kan holde noen måneder uten at etterveksten blir uutholdelig. Faktisk er det best å farge håret uvasket.


Noen farger skal brukes på tørt, andre på vått hår – da kan det holde å væte. Har du lyst til å farge håret grått, må du med andre ord skynde deg – før det er helt ut å gjøre det. Trenden passer alle. Ifølge Calderon er dette en trend som passer alle, siden fargen går fra helt lys til mørk grå og dermed kan tilpasses akkurat deg.


Smestad på sin side påpeker at dette er en trend for de unge. Feomelanin farger håret oransje og gult. Alle mennesker har en del feomelanin i håret. Eumelanin, som har to undertyper av svart og brunt , bestemmer hvor mørkt hårfargen er.


En lav konsentrasjon av brun eumelanin resulterer i blondt hår mens en høyere konsentrasjon av brunt eumelanin vil gjøre håret brunt. Hvordan farger man riktig? Start med å dele inn håret i små seksjoner, slik at du får jobbet med mindre områder, og beveg deg gradvis nedover med små partier om gangen.


Hva må man tenke på for å lykkes med hjemmefarging?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg