tirsdag 24. mars 2015

Oxytarm erfaringer

Er det noen som har erfaring med oxytarm , skal være godt for tarmen og få renset opp. Kan man slanke seg med oxytarm ? Så en annonse i avisa i dag. Er generelt skeptisk til naturmidler. Logg inn for å følge dette. Tablettene bør tas utenom måltider, da har de aller best effekt.


Anbefalt døgndose (tabletter) bør IKKE overskrides. Det hører kanskje ikke mye ut men det er bare det at jeg har gått opp veldig mye i løpet av ett år. Jeg prøver igjen, denne gang på åpent forum. Kvinne år, ikke røyker. Mye plager med magsmerter,kvalme og forstoppelse samt ledd og muskelsmerter.


Jeg ble anbefalt oxy-tarm for å få fart på magen. I løpet av disse dagene har jeg hatt mye kraftigere magesmerter og m. Dette er for meg ikke normalt og er fortsatt en hel uke til jeg skal ha den. Noen som har opplevd det samme? Tenkte kanskje det skjer fordi kroppen blir renset, men er usikker. Du er kanskje allerede klar over at du kan få kjøpt reseptfrie midler på apoteket mot luftplager.


Minifom kommer i dråper og kapsler og Siloxan i kapsler. Disse er med på å spalte luftboblene i mage- tarmsystemet og mange har god effekt av disse. Det er om lag gram magnesium i organismen og av dette befinner seg i cellene, i hovedsak skjelett og tenner. NU, eneste gang jeg har sett noen som helst reklame for dette produktet. Voldsomme luftsmerter b. Jeg kan godt se for meg at har man lavt blodtrykk så vil det påvirkes enda mere om tarmsystemet går igjennom fulll opprensking på kort tid.


Jeg har de siste åra hatt vanvittig treg mage, med avføring maks annenhver dag. Gikk på oxytarm i to uker, og da var alt helt supert! Slutta på de, og nå driter jeg kanskje en gang i uka! Har ikke vondt eller noe slikt. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette da?


Kan ikke gå på oxytarm for resten av livet heller. Hun fikk utslett over hele kroppen etter uker, og klødde seg til blods. Det er et kosttilskudd med magnesium og C- vit som kan hjelpe mot irritabel tarm og urolig mage. Jeg fikk det faktisk anbefalt av ernæringsfysiolog som hjelp til vektnedgang. Kan ikke si jeg merket noe til det, men magen min ble roligere og ikke fullt så plagsom.


Oxytarm , Singapore.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg