torsdag 12. mars 2015

Korte dikt

Se kategorien alle dikt alfabetisk for en alfabetisk liste over alle diktene. Dikt er bra for deg. Motstand mot dikt er nytteløst. Sider i kategorien Korte dikt Under vises av totalt sider som befinner seg i denne kategorien.


Innlegg om Korte dikt skrevet av hossmann.

Til brudeparet – Her får du en samlepakke med dikt som passer til bryllup. De handler om være rause, tolerante, gi omsorg og støtte og viktigheten av å ta opp vanskelige ting, om diskusjoner etc. Og jeg tenkte dette korte og greie diktet kunne fungere som en start. Dette er et kort dikt av A. Her er alle de 1beste diktene. Du kan lese de fleste av diktene på 100-listen i Nasjonalbiblioteketes bok-arkiv bokhylla.


På denne siden vil jeg legge ut dikt jeg har brukt i vielser.

En unitarvielse kan være så mangt – noen ønsker et religiøst innhol andre ikke – og det finnes dikt som passer alle slags vielser, og alle slags par. Håper at leserne også kan bidra med fine bryllupsdikt – eller dikt som passer til bryllup, brudepar. Et kort symbolsk dikt , som illustrerer den fasen av livet jeg går gjennom nå, og som jeg strever med.


Vi kan ikkje eige kvarandre. Arne Ruset - Helt genialt konsept å leve etter! Det er noe rim, noe uten. Mange av disse reglene husker jeg fra jeg selv var liten, og barn elsker rim og regler :) REGNEVÆR! Tekstane består av linjer, ikkje setningar.


Et kort dikt om hvordan man noen ganger prøver å glemme følelsene sine. Smerte Om å bli forlatt. Sorg Sorgen etter en fars død. Alle stemmene i et musikkstykke må forholde seg til den.


Men mens takten er helt regelmessig, har melodien korte og lange, høye og lave, viktige og mindre viktige toner. Den følger ikke grunnmønstret helt slavisk. Fleire dikt om kjærleik.


Helge Torvund (redaktør) Kjøp.

Søkeresultater for Korte dikt - Haugenbok. Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert! Ved Rondane av Aasmund Olavsson Vinje. De er åpenhjertige og direkte og skjuler ikke at barseltiden kan være en veldig tøff tid.


Spesielt en tid hvor man føler noe som er både nytt og skremmende, for ikke å snakke om uventet. Dersom du har lyst til å kjøpe ei av disse kan jeg anbefale kubikks hjerte. Den kan du for eksempel få kjøpt hos Norli her.


Leter du etter sitater og visdomsord å bruke til en bryllupstale, russekortet, et kjærlighetsbrev eller i livet generelt? Jeg skriver mye dikt. Her finner du hundrevis av sitater, både inspirerende og morsomme sitater, ordtak, gullkorn og visdomsord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg