tirsdag 15. september 2015

Marius genser strikkepakke

Marius genser strikkepakke

Vi var først ute i Norge med konseptet strikkepakke , og det er vi veldig stolte av. I en strikkepakke får du oppskriften på det plagget du vil strikke, garnet plagget strikkes i, merkelapp og eventuelt knapper om det hører med. Trenger du pinner, finner du det i kategorien tilbehør. Kjøp originale strikkepakker fra Garnius. Lynrask levering på gensere, cardigans, jakker, kofter og luer.


ALPAKKA inneholder 1 ren alpakka for den kresne og kvalitetsbevisste! Utrolig myk og behagelig! Tynn Alpakka Ull inneholder alpakka og ull. Lett som ull - varm som alpakka! Myk og holdbar kvalitet som passer godt til både liten og stor.


Pakken inkluderer garn og mønster. Alle våre strikkepakker inneholder oppskrift og komplett garnforbruk til ønsket størrelse. Du kan selv bytte ut fargene i strikkepakkene etter du har valgt størrelse på produktet du ønsker. Geitestrikk ArneCarlos, lue og votter grå og svart.


DUO inneholder merinoull og bomull. Mykt som bomull – varmt som ull! En av Norges mest populære gensere, som alle må ha.


En super Nybegynner genser for alle som vil prøve seg på mønsterstrikk. Norges suverent mest strikkede genser herjer igjen etter noen år på loftet. Jeg i fjor på denne tiden strikket jeg en mariusgenser etter samme oppskrift, med samme garn og den ble helt annerledes en denne genseren. Fjorårsversjonen har jeg skrevet om her. Jeg må si meg veldig førnøyd med genseren, og jeg kan slå fast at jeg likte fargekombinasjonen veldig godt!


Stort og bredt utvalg av garn, strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner. Vi har et stort forhandlernettverk i inn- og utland. Denne siden ble sist oppdatert , og inneholder oppskrifter.


Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på gensere til voksne og barn. De fleste er gratis. Det slo meg i høst at jeg ikke hadde strikket noe i mariusmønsteret i år og det var jo ganske uvant til å være meg. Nesten samtidig som den tanken slo meg så ble jeg spurt om å være fadder til en liten skjønn gutt.


Julegaven sa seg derfor selv og jeg satte i gang med å strikke mariusgenser til den lille prinsen. Når du bestiller en strikkepakke får du en pakke med garn og oppskrift. Antall garn blir automatisk justert etter hvilken størrelse du velger.


Vårt mål er å gjøre terskelen for at du skal komme i gang med ditt neste strikkeprosjekt så lav som mulig. MARIUS Barn Ull Sokker - Navy MARIUS Barn Ull Sokker. Nå endelig til både barn og voksen. Sokkene sitter godt på foten og er deilige og varme.


Woolit er en markedsplass for kjøp og salg av alt av strikkeplagg. Vår visjon er å koble lidenskapelige strikkere over hele verden med mennesker som ønsker seg noe helt bestemt eller absolutt unikt. Her har vi funnet frem noen strikkegensere som er inspirert av dette, og husk at når du ser på dem kan du lett bytte strikkegarn slik at du får den fargekombinasjonen du selv ønsker! Du bare vet at vottesesongen er over. Gjør det selv, da vel!


Garnpakken inneholder oppskrift og alt garnet du trenger for å strikke jakken med kaninører. Velg mellom flere størrelser og farger. Garntypen er italienske Zarina, et 1 superwash merinoullgarn som er svært mykt og elastisk.


Marius genser for år siden Blåbærlina.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg