tirsdag 8. september 2015

Hva heter kjæresten min

Slik jeg forstår spørsmålet ditt, heter det å rimme om en slikker noen bak. Kjæresten min er muslim og får ikke ha norsk kjæreste. Hva skal jeg gjøre? Foreldrene hans vet ikke om meg en gang, de vet ikke hva jeg heter en gang.


Her om dagen da jeg satt sammen med tre barn på SFO og spiste kom det plutselig et spørsmål.

Et av barna spurte om jeg hadde barn. Har du kjæreste var neste spørsmål. Kaller han for vennen eller gutten. I mitt tilfelle har jeg to brødre, hvorav den ene har samboer.


Hun er da svigerinnen til meg og min samboer, mens min bror er min samboers svoger Hehe. Egentlig enklere å bare si samboeren til svogeren min egentlig. Minni fremstilles ofte som kjæresten til Mikke Mus.


Hun har en katt som heter Figaro.

Kärleken är så förunderligt stark, kuvas av intet i världen. Rosor slår ut ur den hårdaste mark som sol över mörka gärden. Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter.


Min lycka är din, din lycka är min och gråten är min när du gråter. Vi har det toppers sammen, og har nettopp blitt samboere. For en uke siden fikk han vite at han skulle bli pappa med eksen har var sammen med rett før meg! For jeg aner virkelig ikke.


Hver dag pløyer jeg gjennom nettsider på jakt etter det ene navnet som bare hopper mot deg fra siden. Navnet som bare er helt riktig. Jeg er 2 han er 23.


Vet det heelt sikkert er individuelt, men noen tips kan uansett ikke skade Måltid med lys på bordet? Mamma sier at jeg må vaske meg og ta på meg rene klær til selskapet. Liker eller elsker? Leo liker å se fotball på TV.


Hvordan kysser man bra? Nå husker jeg ikke hvilken tråd det var. Nå er han roligere og har blitt en behagelig liten herremann å ha i hus.

SVAR: Hei Vi skjønner at det er leit å miste noen, og at det da kan føles godt å finne seg en ny kjæreste. Du forteller at kjæresten din er tidligere narkoman, men at han innimellom pleier å røyke h. Vennen, kjæresten , gutten, eller navnet hans. Til andre heter han samboeren min , kjæresten min eller navnet sitt. Der hadde han lagret blant annet ei mappe med mitt navn på (noe som er greit), men så stusset jeg. Ja, hun er kjæresten min ! Det er relativt nytt, og veldig koselig!


I fjor spilte Kash King Mowgli på Det Nye Teater, og året før deltok han på Det store korslaget på teamet til Erik og Kriss. Det har i lengre tid versert rykter om at den populære skuespilleren har fått seg kjæreste, og til Se og Hør kunne Jakob fortelle at kjæresten heter Hannah Chocron (26), og at de har vært et par i ett år. Nettstedet du nå besøker blir i stor del finansiert av annonseinntekter.


Basert på din tidligere aktivitet hos oss, vil du få annonser vi tror kan interessere deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg