mandag 7. september 2015

Gå ned i fettprosent

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Hvorfor er det så vanskelig å gå ned i vekt? Eksperter i både det ene og det andre forteller jo at alt handler om energi og energi ut. Selv om det i og for seg er riktig at man går ned i vekt, så lenge inntaket av energi er mindre enn forbruket – så viser jo den empiriske erfaringen at det kanskje ikke er så enkelt likevel.


Hvordan trene løping for å redusere fettprosent.

Løping kan være en effektiv måte for deg å gå ned i fettprosent , og det er spesielt løping med lav intensitet over et lenger tidsrom som kan bidra til at du reduserer fettprosenten din. Det er en reduksjon i fettprosenten – forholdet mellom muskler og fett, som gir deg den atletiske og flotte fysikken som utstråler en sterk fysisk og mental helse. Jeg ønsker å gå ned mellom 5-kilo, og bygge litt muskler. Hva burde jeg gjøre, og e. Trener jeg riktig for å gå ned i fettprosent og opp i muskler? Tips til å gå ned i vekt og samtidig få mer markerte muskler?


Ofte går det jo over styr når man skal spise mye og det er unødvendig strengt når man skal gå ned i vekt og fettprosent igjen. Det må vel finnes en mellomting som gjør at man slipper å bare ligge i ytterpunktene?

I studier ser man ofte at menneskene i studien går ned i vekt og fettprosent , men bygger muskler samtidig. Det er januar og derfor oversvømmes media med tips og råd om hvordan man kan gå ned i vekt. I år er det 5:dietten som virkelig har fått komme i søkelyset. Det dreier seg om å ommøblere, stramme opp og hive ut det du ikke trenger.


Hvis man vet hvordan, er det faktisk enkelt å gjøre det også. Livsnødvendig fett. Jeg har fått et par meldinger fra jenter som gjerne vil bygge muskler, gå ned i fettprosent , og i tillegg har de kanskje bodyfitnesskonkurranse som langsiktig mål. Alle trenger fett på kroppen. Helst alt på en gang, med det samme!


Jeg vil bare gi et par generelle råd til dere, råd jeg kan gi på bakgrunn av egen erfaring. Fettprosenten er et mål for hvor mye fett det er på kroppen. Kroppen består av fettmasse, det vil si det fettet som fortrinnsvis skjuler seg under huden og inne i bukhulen, og mager kroppsmasse, det vil si bein, muskler, indre organer, vann og andre ting som ikke er fett.


Det eneste jeg sliter med er hvor jeg skal begynne. Jeg trener på treningssenter og kommer til å løpe på mølle. Beste måte å gå ned i fettprosent? Unsubscribe from Cornelis Elander?

Et generelt råd for å sjekke at det du gjør fungerer: Sikt mot å maksimalt gå ned kg i uken. En nedgang på under kg er helt greit. Slik går du raskt ned i vekt.


Hvis du vil gå raskt ned i vekt, spiller både kosthold og trening en stor rolle. Derimot vil du gå ned i vekt, hvis du inntar færre kalorier enn du forbrenner. Men hvis du vil gå raskt ned i vekt, så er det. Lær mer om hvordan du kan måle din fettprosent med en fettprosent kalkulator, og hva du kan gjøre for redusere fettprosenten din gjennom trening.


Jeg er 179cm høy og veier 70kg. Vil få en synlig six-pack og bli ripped. Men da må jeg gå ned i fett-prosent. Dette programmet passer for deg som ikke har trent styrketrening tidligere og som ønsker å gå ned i vekt. Programmet er bygd opp med en gradvis progresjon gjennom åtte uker, og vil gi deg grunnleggende styrke, og ikke minst, kunnskap til å fortsette styrketreningen selv.


Rett og slett et effektivt grep for lavere fettprosent. Går du ned i vekt vil også en større andel av vektnedgangen være fett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg