onsdag 2. september 2015

Strikke babysokker gratis oppskrift

Strikke babysokker gratis oppskrift

Kjempeutvalg av gratis hstrikkeoppskrifter. Alt skal vekk – Gjør et KUPP! Stor utvalg av billig garn. Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Linker til gratis vareprøver og gode tilbud.


Fantastisk fin oppskrift ! God forklaring gjer at til og meg eg kan strikke desse som synest oppskrifter er vanskeleg. Men eg lurar på om du har nokre tips til korleis eg kan strikke desse i større størrelse? Tenkte på til 3-år.


Last ned din gratis oppskrift på søte babysokker som er enkle å strikke selv for nybegynnere. Noen ganger er det en ny oppskrift , andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen. Disse lette sokker i rib former seg perfekt om barnas føtter.


Strikke babysokker gratis oppskrift

Strikk babysokker til familiens minste. De er enkle å strikke fordi det ikke skal strikkes hæl i. Kjempefine babysokker og jeg er helt enig, de er veldig fin fasong på og sitter godt på foten. Enkle å strikke er de også. Fin måte å få brukt litt av det tynne restegarnet på, for det går ikke så mange gram i hvert par.


Håper du får en kjempefin dag i vårsola! Som sagt gjennom årene har jeg strikket utrolig mange babysokker. Når folk ser disse babysokkene, og finner ut hvor de kommer fra, får jeg stadig spørsmål om jeg ikke kan strikke babysokker til babyer som allerede er født eller til de som skal komme.


Under følger tekst og foto på en annen metode for å strikke sokker. Her er oppskriften jeg bruker når jeg skal strikke sokker! Litt har jeg lært av min mor og litt er blitt til etter som jeg har strikket sokker selv. Vil du strikke en genser, jakke, sokker, hentesett eller babyteppe? Da finner du oppskriftene her!


Enten det er trendy plagg eller tradisjonelle mønstre som Marius, Nancy, Setesdal og mer. Omgangen begynner alltid midt under foten Deretter feller jeg på 1. Se våre beste oppskrifter på nett. Velkommen til MENY. Si JA til stort utvalg.


La våre oppskrifter inspirere deg! Bluum babysokker – gratis strikkeoppskrift Disse søte babysokkene tar kort tid å strikke , selv om du ikke har prøvd å strikke sokker før. Du får en detaljert beskrivelse av hvordan du strikker hælen.


Det er kun en størrelse i oppskriften , det eneste som regulerer den er dine valg av pinner og garn #128578; Når eg tenker meg om så har eg strikket noen lignende til min voksne niese for noen år siden og sokken sitter som et skudd på foten! De heter MOJO og du finner GRATIS oppskrift HER! Størrelse 0-mnd (6-mnd) Jeg strikker dem i litt tynt babygarn,men mye annet kan også brukes. Oppskrift på babysokker. Legg opp masker og strikk rett på alle pinner i alt (60) pinner,=(30) riller.


Strikke babysokker gratis oppskrift

På neste pinne felles dem første (12) masker. Design oppskrift babysokker - nå kan du strikke skjønne babysokker med Målfrids strikkeoppskrift for babysokker. En sånn basis som alle vil ha.


Så her følger en enkel og gratis oppskrift på ullsokker. Nr 16a Sokker med fletter strikket i Alpakka til dame og herre. Vi har instruksjonsvideoer som hjelper deg med oppskriften.


Du må også lese oppskriften i tillegg til å se videoen. I denne DROPS video viser vi hvordan man strikker en av våre populære babytøfler Lullaby Booties i. Dette er størrelse nyfødt (full term som det står i oppskriften ) Jeg har strikket dem på pinner nr. Disse babysokkene er veldig enkle å strikke og veldig populære hos dagens mødre. Babysokker med gratis oppskrift. De sitter kjempegodt på foten også :).


Gratis oppskrift på enkle babysokker. Nye mønsterkataloger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg