mandag 7. september 2015

Freia jordbærsjokolade

ICA butikkene har i disse dager tilbud på alle 200gr sjokoladene fra Freia , så jeg kjøpte med meg en av de med jordbær. Syns den var helt ok som noe nytt, da spesielt hvis den får ligge litt i kjøleskap (liker sjokoladen best kald uansett). Da blir det nesten som jordbærsjokolade -is-smak. Håper den holder ut det harde.


Jordbærsjokolade fra Odense har så god jordbærsmak at du ikke trenger å blande noe annet i marsipanen. Marsipanen fås kjøpt i de fleste velassorterte matvarebutikkene. Du kan lage marsipankonfekt av vanlig marsipan også. Freia Vaniljesukker ts Freia Bakepulver ss Freia Bakekakao Forvarm stekeovn til 1grader.


Rør sammen egg og sukker. Tilsett melken og smøret vekselvis med det tørre til røren blir glatt. Hell røren i en springform (24-26cm) m. Disse var supergo, og enkle å lage.


Noen av oppskriftene dine som jeg har prøvd har ikke vært like gode, men disse var virkelig go. Jeg brukte philadelphia light for å redusere litt på kaloriene uten at det gjorde noe med smaken. Fikk ikke tak i sjokoladeknapper så jeg brukte hakket freia sjokolade i de. Når kjeksen er avkjølt kan du smelte litt sjokolade og ha over om du vil, jeg har brukt jordbærsjokolade som du kan få tak i her. Walters Karamell Freia Melkesjokolade Smakstest Elisa og Stian.


Vi smaker på nye sjokoladen fra Freia,. SANDRA TESTER MAT FT. Pavlova med lokalet jordbær fra Opland Søndre på Byneset #pavlovacake #jordbær #vaniljekrem #morengs #hjemelaget #sjokolade # jordbærsjokolade #oplandsøndre #byneset #bynesetbær #bynesetjordbær #sommerbær#127827; 29; 0; months ago #skilpaddekake en #ålesundskspesialitet. Orginalt e den rund posjonskake, min e firkanta og. Dillchips, jordbærsjokolade og Daim med mintsmak.


Her er det mye å glede seg til! Vi bryr oss om ditt personvern. Freia har lansert to nyheter i begrenset opplag i vår. LENALENALENALENALENALENALENALENALENALENA!


Til neste år er det tyskerne som skal betale euro mer i avgift og Marc rister på hue.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg