mandag 4. august 2014

Lue med ører klompelompe

Nordens største utvalg av bøker! Vi har pensumbøkene du behøver! Alle våre favorittluer samlet i et hefte. Her er også helt nye oppskrifter!


Heftet selges med ett garnnøste i valgfri type og farge.

Din nettleser er utdatert! For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Strikkeoppskrift fra Klompelompe : Lille luring- lue. En morsom lue med mønster som snurrer fra Klompelompe. Et artig og enkelt prosjekt.


Lag luen i din favorittfarge. Tittelen var selvsagt Klompelompe. Endelig fikk jeg muligheten til å bla i boken, og jeg falt pladask umiddelbart.

Jeg rasket med meg boken og noen nøster med Merinoull fra Sandnes Garn, og gledet meg som en unge til å ta fatt på nye prosjekter fra en ny bok. Vi ønsket å lage en lue som var like fin til gutt som til jente. Resultatet ble Henry-lua med sitt koselige, prikkete mønster. Lua er morsom å strikke, og den forandres lett med nye fargekombinasjoner.


Lue med svært god passform. Pynt med en hekla blomst. Denne siden ble sist oppdatert 02. Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på luer, hatter og hetter til voksen, barn og baby. KlompeLOMPE selger strikkebøker og strikkeoppskrifter.


Mønsteret er fra Klompelompe , pilotluen. De er strikket i str. Akkurat nå er jeg helt ajour, ingen trådfesting på vent eller andre halvferdige prosjekter. Har to små plagg som mangler knapper men der har jeg en plan om å få kjøpt i morgen. Heftet inneholder oppskrift på: gulljentalue, søtnoslue, pilotlue (baby og barn), Tora-pannebån Tora hals, snuppelinelue, Noah-pannebån Noah skjerf, hjertelue, fiskegarnslue, fiskegarnshals, Henrylue, Henriettelue, Gustavlue.


ENKEL LUE MED OPPBRETT - Lys Petrol. Garnmengde: 1-år(1) 3-år(1) Er fargen utgått, settes fargen automatisk til hvit.

Under størrelsesguide ser du garnmengde og originalfarge på modellen. SISU inneholder ullgarn og nylon. Superwashbehandlet som gjør dette velegnet til maskinvask. Lille vinterkongle- lue En søt lue strikket med tynn. Du kan velge om du vil ha korte eller lange ører.


Luen strikkes med dobbel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg