onsdag 13. mai 2015

Underjordisk kvise i underlivet

Vonde kviser i underlivet. En mer alvorlig tilstand er dype kviser eller byller i underlivet. Zangani forklarer at dette skyldes en betennelse i hårsekken og svettekjertler som hovedsakelig ses i armhuler, lysken, genitalia og under brystene hos kvinner. Det danner seg ømme, betente knuter i disse områdene som kan sprekke og tømme seg.


En underjordisk kvise skal få være i fred! Rent generelt skal vi jo aldri plukke og klemme på kviser, sier Plusstid-ekspert Line Marie Krogsgård. Hudekspert Line Marie Krogsgård advarer mot å klemme for mye på en underjordisk kvise. Du kan ha helt rett i at dette godt kan skyldes en slags kvise , eller rettere sagt en byll, som er en lokal ansamling av puss som er omkranset av vanlig vev. Absesser er ofte forårsaket av at man har fått noe gjennom huden slik at bakterier har kommet inn.


Slike tilstander er ofte ekstremt smertefulle og huden over blir rø hoven og spent. Det var en kul i underlivet som virket mest som en underjordisk kvise. En hard klump under huden liksom, som vokste seg større når jeg pirket og plaget den.


Nesten som å ha en ert under huden. Stakk aldri hull på den, men til slutt sprakk den av seg selv og jeg klemte ut innholdet. Jeg har et veldig så lite men pinligt problem. Den var utrolig vond og når jeg endelig fikk sprukket den var det som om det kom sykt mye væske ut.


Væsken var ganske grumsete. Men når jeg klemmer på det samme stedet nå er det forsatt litt vondt. Hvis jeg kniper hardt får jeg veldig vondt. SVAR: Hei jente år Takk for at du skriver til oss.


Vi kan få kviser alle steder på kroppen også i underlivet. De aller fleste opplever at de får mer kviser i puberteten. Operasjonen skal foregå i lokalbedøvelse.


Finnes det noen der ute som har vært gjennom det samme? Hadde du hatt kulen lenge? Så godt som alle har opplevd å ha problemer med kviser en eller annen gang i løpet av livet. Høres nøyaktig ut som noe jeg har hatt en gang.


Etter en liten stund sprakk den av seg selv og det kom masse puss ut av den. For sånn uke siden nå så oppdaget jeg en avlang hard klump under huden. Vannskelig og forklare dette men gjør et forsøk. Først så trodde jeg det bare var en stor kvise , underhuden, men nå er jeg ikke så sikker.


For den går jo ikke bort og størrelsen er den samme. Jeg klarer ikke klemme ut no k. Er det ikke fristende å klemme på den store, Ikke klem på en underjordisk kvise Hvis du isolerer ytterveggene dine med innvendig isolering, er det veldig viktig at du har montert en dampsperre på den varme siden av isoleringen ME-forum. Det er desverre ikke mulig å trylle bort en kvise , uansett hvor ubeleilig tidspunktet den dukker opp på kan være. Mange blir desperate og forsøker ulike kjerringråd i mangel på andre alternativer.


Noen forsøker med tannkrem, mens andre knuser betennelsesdempende tabletter og smører på kvisene. Kvisene på kinnene dine kan skyldes smarttelefonen din, eller hender som ikke har blitt vasket på en stund. Smarttelefonen inneholder ofte en del skitt og bakterier, og når du legger den langs kinnet, kan du tilføre poretilstoppende smuss eller bakterier på huden din. S får kviser på armene og knærne og masse merkelige plasser. Har man store problemer med vonde, underjordiske kviser, og man ikke.


Har en stor, underjordisk kvise på kinnet som har vært der i mnd! Det er ikke en kvise enda, tror jeg, men den er hard og øm. Slapp av, det er ikke en kjønnssykdom! Kviser – Alternativ behandlinginnlegg28. Jeg er plaget med sånne, har vært det siden tenårene.


I forskjellige størrelser, på forskjellige plasser i underlivet. Det er nok en form for kvise som har kapslet seg inn. Siden den har fått være i fred så lenge, har den nok blitt enda hardere også. Har følt meg litt øm og sår i skrittet et par dager, og i dag oppdaget jeg at det er en kul der. Den sitter mellom de indre kjønnsleppene og er som ei stor ert.


Den har samme farge som omgivelsene og er hard og øm å ta på. Kan man få sånt bare av litt irritasjon, f. Du har sikkert opplevd å få en dyptliggende kvise som liksom aldri vil opp til overflaten, men bare ligger der som en vond og irriterende liten byll. Derfor får du store, underjordiske kviser , og slik blir du kvitt dem.


De ligger dypt, er vonde og vanskelige å komme til for å klemme ut. Kjenner du til de vonde kvisene ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg