fredag 15. mai 2015

Gravid uten at kondomen sprakk

Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. Skjønner litt at du vil vente med å teste siden du er borte og alt.


Tenk bare litt på hva du spiser og drikker i tilfelle du er gravid. Eller test med en gang. Ja, det går an å bli gravid selv med kondom brukt 1 korrekt. Det er bare sikkert eller noe slikt, så det er en sjanse for å bli gravid selv med korrekt bruk av kondom. Det er mulig å bestille en graviditetstest på nett, eller ta den helt gratis på helsestasjon for ungdom.


Tuppen av en kondom havnet igjen alene inne i meg - altså den sprakk på tuppen. Nå ble ikke jeg gravid da - tok angrepille og alt den gangen. Men det kan altså skje! Og vi gjorde alt etter oppskrifta Så ja - det er vel ingen umulighet at noen blir gravide selv om de bruker kondom ! Kondomen sprakk , men han hadde ikke kommet.


Er det noen sjanse for at jeg kan bli gravid ? Jeg fikk vondt etter sex, kondomen sprakk og kan jeg være gravid ? Vi brukte kondom , og det sprakk ikke. Han er redd for graviditet, selvom han bruker kondom. Jer er redd for å ha biltt gravid.


Hei jeg hadde sex og kondomen sprakk , men jeg vet ikke om han hadde kommet eller ikke, men jeg hadde mensen bittelitt når vi hadde sex også har ikke mensen stoppet ennå? Hva skal jeg gjøre for å finne ut om jeg er gravid (symptomer, tegn eller tester) og om jeg er det, hva gjør jeg da? Må innrømme at jeg har trodd at kondomen sprakk bare var en unnskyldning når noen har hatt sex uten beskyttelse. Ble mor for mnd siden og kan ikke si jeg er klar for å bli tobarnsmor om måneder. Fullammer ikke, ammer bare litt.


Blødde måneder etter f. Jeg tviler sterkt på at hun er gravid. Er ekstremt mange tilfeldigheter som skal passe før det skjer. Vi snakker om kondom som sprakk under sexen, så ble det påført en ny.


Det virker samtidig som samleiet er gjennomført i nærheten av mensen syklusen, og da er mulighetene for å bli gravid minimale! Noen som har blitt gravide med kondom ? Hvis du brukte kondom , og dette ikke sprakk , er det liten sjanse for å bli gravid. Det er lett å la seg forbløffe over svangerskap og fødsel. Vi har samlet noen av de faktaene som fascinerer, forundrer og forbløffer oss mest.


SVAR: Hei gutt år! Så fint at du skriver til oss! Dersom kjæresten din bruker p-pillene som hun skal, er det nok ingen fare for at hun skal bli gravid , selv om kondomen sprakk.


Du må vente i 3-uker fordi da først vil en graviditetstest v. Det er ikke tegn på graviditet at du fremdeles blør. Det første tegnet på graviditet er uteblitt menstruasjon og ømme bryster. Om sex blir bedre uten kondom skal jeg ikke si noe om, men den blir bedre hvis man ikke er livredd for at dama skal bli gravid eller at man skal få HIV eller AIDS eller herpes eller klamydia eller gonoré eller hva faen. Hvis dere hadde samleie uten kondom kan du bli gravid. Er man livredd kan man ha ei angrepille klar.


Selv om du har tatt en angrepille så kan du ikke stole helt på den. Jeg og kjæresten hadde sex igår. Når vi skulle bytte stilling slet jeg litt med å komme inn i henne siden hun ikke var så våt. Vet ikke hvordan føles man har, men skal ta en test i morgen. På lørdag sprakk kondomen , på søndag ble det en angrepille men den er joh ikke sikker da.


Vi hadde oss en runde og kondomen sprakk. Tenkte å kjøpe nødprevensjon i dag, men leser på nett at den bare utsetter eggløsningen. Jeg har ikke helse til å bli gravid igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg