tirsdag 12. mai 2015

Hvordan få baby 7 mnd til å sove hele natten

Lots of changes take place inside a woman’s body in the first three months of pregnancy. Sønnen min begynte å sove hele natten etter at vi nattavvente da han var ni måneder - jeg skulle tilbake i jobb, og det ble håpløst for faren å ta nattevåk hvis han bare skulle legge ungen hos meg likevel. Jeg orket heller ikke dette når jeg skulle på jobb og prestere. Altså nattavvente vi, og få dager etter sov han hele natten. Det finnes ingen universalmetode for å få barn til å sove hele natten , men hvis babyens grunnleggende behov er dekket, er mye gjort.


Og vanligvis sover ikke babyer hele natten før de er rundt seks måneder gamle. Barn under seks måneder klarer ikke å viljestyre søvnen, men kan få forstyrret søvnrytmen ved at foreldrene til stadighet vekker det, fordi de mistolker barnets signaler. Hvordan få måneder gammel baby til å sove hele natten ? På oppfordring spør vi: Hei, har en sønn på snart mnd. Langt innlegg men håper noen vil lese og kunne svare meg på hvordan jeg kan få henne til å sove mer om natta Sånn går dagen og natta. I tillegg tror hun at mange foreldre feilaktig tror at barna har et lite søvnbehov fordi de virker aktive og våkne, mens de i realiteten er overtrøtte.


Så nå klarer hun sånn ca. Får håpe jeg snart kan la henne sove i hundesenga si sammen med den andre hunden. I videoen over forklarer han metoden som skal få deg til å falle i dyp søvn på bare sekunder. Noen råd om hvordan få baby mnd til å sove. De første to var kaos men så stabiliserte det seg en periode hvor han sov i egen seng hele natten.


Gratis frakt fra 6kr. Get To For Baby With Fast and Free Shipping on eBay. Bay Is Here For You with Money Back Guarantee and Easy Return. Get Your To For Baby Today!


Datteren vår på nå år hadde problemer med å finne ro om natten og var motorisk urolig og lei av det. Etter dager kom effekten av tyngdeposen. Hun får nå posen på, hjelper seg selv med å få armene i, blir lagt og sover etter min. Hun blir ikke engang urolig når vi forlater rommet, og så sover hun HELE natten.


Selv om de blir hysteriske, er jo poenget at de ikke skal få viljen sin med en gang. Da sitter du i fella, og må sitte og amme hele natten. Noe som resulterer i elendig søvn, underskudd på søvn osv. Nei, ta tak i problemet. Jeg har gjort dette med datteren min, og nå sovner hun og sover hele natta , med en matpause ( er mnd ). Nyfødte våkner ofte på grunn av sult og må mates , burped og har sine bleier endret før du går tilbake til å sove , men etter fem måneders alder , kan en baby sove for til timer med din hjelp.


Viss 2åringen din er våken 1-gonger om natta så har jo heller Ikkje ditt barn kontinuerlig søvn gjennom natta. Babyen din har ikke et svnproblem selv om den ikke sover hele. Barn kommer ikke tuslende inn p natten til mamma og pappa og vil sove. Sitt soverom om natten s la barnet f sove sammen med. Hvis barnet ikke faller til ro, kan man skifte på det.


Unngå å skru på lyset eller å snakke og leke med barnet. Dette kan få barnet til å sove videre en times tid. Begynn hele tiden med den handlingen som medfører minst inngripen. Dersom dette ikke virker kan man begynne å tilby barnet vann. Vannet har to funksjoner.


Flere gode tips til hvordan du får barnet til å sove Greit å forskyve døgnet med minutter. Selv spebarn kan lære å sove hele natta gjennom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg