onsdag 20. mai 2015

Ettårsfotografering sandnes

Les vår Guide til ettårsfotografering. For informasjon eller for å bestille time fyll ut skjemaet, så svarer vi straks. I dag presenterer jeg en familie som kom til fotografering denne høsten. Vi valgte den gamle Ålgårdbanen da familien var veldig tilknyttet til dette stedet og det vekket vakre barndomsminner.


Ettårsfotografering. Det er viktig å velge en tid på dagen hvor barnet er mest opplagt. Me sku gjerne tatt bildene her heime på gården, kanskje ilag med ein kalv? Utdannet fotograf, års erfaring med fokus på nyfødt, gravi familie og bryllup. Sandnes , Norway) Biffhus.


Mariannes kakepynt. Jeg gleder meg til se gjennom resten av bildene. Gratis avbestilling! Driver nå som fotograf med eget hjemmestudio. Bruker Canon 6D og Canon 5DsR Org.


Jeg er en selvlært hobbyfotograf som har drevet med fotografering i mange år. Jeg tar portrettbilder av spedbarn, barn, ungdom. Har fotostudio hjemme. We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings.


Posts about Presentasjoner written by mittlillestudio. Jeg hadde også en sprellemann. By continuing to use this website, you agree to their use. Ni kanske minns att jag stickade något fint till Lilo Kays ettårs fotografering , något alldeles extra med massor av maskor och ljuvligt garn.


När jag gjorde klänningen hade jag bara en tanke i mitt huvu endast det bästa för henne. Nå er det 1år siden vi flyttet inn i nye lokaler og vi stor trives! Flickr is almost certainly the best online photo management and sharing application in the world. Videos and images in Instagram about krøller.


Julklapparna är inslagna och huset är städat, nu ska vi bara försöka njuta. Best Instagram web viewer. Kari Elsa Øverås - Digital grafikk og foto. Remote Operations - Drone Systems Forusbeen 1 Stavanger.


Fotograf Charlotte T. I går hadde jeg ei herlig tulle på mnd i studio, og hun hadde med seg hele familien sin. Fredriksten Festning, Halden, Park Hotel Halden. Latest Instagram Photos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg