mandag 18. september 2017

Fryse sjokoladekake med smørkrem

Denne kaken smaker fantastisk! Har en fløyelsmyk kjerne som kan minne om en deilig og stor sjokoladefondant. Få oppskriften her. Den perfekte sjokoladekaken. Se oppskriften her.


Brownieskaken med nutella. Lille ble syk og vi må avlyse barneselskap på kort varsel. Kaka var ferdig pyntet med smørkrem å alt. Kan vi fryse ned kaka slik at vi kan bruke den om en uke? Jeg bruker å fryse den i skiver med et stykke matpapir mellom, så kan du tine.


Det er en utrolig god kake, som er pyntet med roser av rosa smørkrem. Legg enda et lag med sjokoladekake oppå og gjør det samme med smørkremen og fyll med resten av bringebærkremen. Du kan fryse det og bruke det en gang du skal lage sjokolade cake pops. Kanskje har de andre glemt natron?


Siden jeg ikke er så glad i smørkrem skal jeg prøve meg på en ganache alá sjokoladekremen du har hatt på en annen sjokoladekake (Sjokoladefestkake med friske bær) og ha masse deilige bær på. Super-rask sjokoladekake du rører sammen på 1-2-3! For noen dager siden lovet jeg dere min versjon av posekaka. Den du barer rører sammen på under et halvt minutt. Kaker som egner seg til å fryse gjør dessuten forberedelsene til store festdager vesentlig mye enklere.


Når du kan gjøre det aller meste klart på forhån og kun ha de små detaljene å ta hånd om på selve dagen, blir det mindre stress og mer tid å tilbringe med gjestene. Rosekake er en nydelig sjokoladekake fylt med bringebærkrem. Jeg har egentlig bursdag 4. Kaken har lag av sjokoladekake og lag med bringebærkrem. Dette er en perfekt smørkrem som kan brukes til pynting av muffins og kaker.


Fryse sjokoladekake med smørkrem

Den er smidig å jobbe med og kan sprøytes i alle mulige lekre dekorasjoner. En god sjokoladekake er det jeg baker desidert mest. Det er barnas favoritt og også en favoritt blant mange voksne. Heldigvis fikk jeg oppskriften og siden den gang er dette den eneste oppskriften jeg bruker når jeg skal lage en ‘vanlig’ sjokoladekake.


Veldig smakfull, saftig og passe. Oppskriften er til stor langpanne. Sjokoladekake med kefir er en saftig og veldig myk sjokoladekake i langpanne. Saftig sjokoladekake med peanøttsmørkrem.


Ha smørkrem mellom lagene og rundt kaka. Pynt som du ønsker. Når du pynter kake er det fint å ha en fryser i nærheten med plass til kaka. Hva er vel bedre en supersaftig sjokoladekake med smørkrem , salte peanøtter og karamell? Røren blir ganske tynn etter at du har hatt i vannet.


Pass på at formen din er helt tett slik at du ikke får noe lekkasje. Rør sammen glasuren, og fordel den over hele kaken med en stekespade. Sett kaken kjølig til den skal serveres.


Lekker, mørk kake med saftige lag av smørkrem. Smørkrem er en god og luftig krem som er perfekt til å pynte cupcakes og dekorere kaker. Dette er kremen som jeg som oftest bruker til å lage rosene på rosekaker også. Tilsett konditorfarge for å få den i forskjellige farger.


Passer til sjokoladekaker , vaniljekaker og cupcakes. Hvis du ser under kremer og fyll,. Det er en smakfull sjokoladekake som er både saftig og holdbar og som er en favoritt både hos voksne og barn. Dette er kaken jeg som oftest benytter både til dåpskaker, bryllupskaker samt barnekaker.


Altså den perfekte sjokoladekake #128578; Det fine med denEn bonus med. Den blir høy og fin og er enkel å lage. For mange år siden smakte jeg en sjokoladekake med en lys glasur som jeg ikke kan glemme.


Siden den gang har jeg vært på utkikk etter en god oppskrift. Nå har jeg endelig funnet akkurat det jeg var ute etter, nemlig denne saftige sjokoladekaken med luftig, lys sjokoladekrem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg