onsdag 5. juli 2017

Påskepynt diy

Nordens største utvalg! Stort utvalg av påskepynt hos Kontorkatten. Alltid lave priser, kjøp uten konto! Alt innen skole, kontor, hobby og rengjøring. Faktura dager uten ekstra kostnad.

Samle familien og la påskekreativiteten få fritt spill. Her finner du idéer til hjemmelaget påskepynt og påskedekorasjoner som du kan lage selv, f. Påsken er en fin anledning til å være kreativ og pynte opp. PÅSKE INSPIRASJON kan være så mangt.


Selv om mange tilbringer påsken hjemme, i byen, ved sjøen, på besøk hos venner og familie eller i utlandet for den del, så ligger fjellpåske mitt hjerte nærmest og spesielt hyttepåske. Det synes ihvertfall jeg, så her har jeg sprayet med gult de siste dagene. Nå er det et år siden jeg begynte å trekke det gule inn i interiøret.


Det startet rundt påsketider i fjor tror jeg, og for meg har det blitt en skikkelig gladfarge.

Spill av DIY -videoen, og få inspirasjon til å lage en spesiell veggdekorasjon av garn og papptallerkener. Det kan være et kreativt prosjekt for hele familien, påpeker Anna. Foto: Bigstockphoto.


Klesklyper i tre er supert å bruke til forskjellige hobby- og diy -prosjekter. Vi lot oss inspirere av en kreativ idé for pynting til påsken ved bruk av klesklyper i tre. Lag din egen påskepynt. Meld deg på BoligPluss sitt nyhetsbrev!


Få inspirerende boligbesøk, smarte DIY -tips og shoppetips rett i innboksen din! Påskepynt DIY Påske hos oss er lyse klare farger, sol og spirer, egg og fugleunger, godteri, god mat og familietid. Karse hører med til påskefrokosten, og i år skal den få spire i hjemmelagde karsekyllinger som lages på noen få timer. Yndige forårskyllinger og fine påskeharer er Anna netop ved at kreere af garn og karton, og De kan snildt være med.


DIY – Påskepynt for hele familien. Posts about Påskepynt av papir written by foldyouso. Dette har vært en helt herlig søndag for meg, med fint vær og masse utendørsaktivitet.


Jeg er helt tett av pollenallergi, men har likevel klart å nyte finværet. Påskepynt - DIY Sidste år fik jeg lavet dette påsketræ før påsken startede - i år har jeg slet ikke nået at pynte til påske.

Men denne formiddag har Lara og jeg hygget os med at lave lidt påskepynt af karton - bl. Da er denne trinn-for -trinn guiden perfekt for deg (dette gjelder også de med tommeltotter)! Men det får være nok påskepynt for i år – så blir det kanskje litt bedre til neste år #128578; Pleier dere å pynte til påsken?


Hjemmelaget påskepynt Er dere klar for litt utradisjonell påskepynt ? Jeg pleier vanligvis ikke å pynte til påske, men i år fikk jeg lyst til å prøve meg litt frem. Og jeg kjente fort at det ikke ble noe gult i år, selv om det er det som er ordentlig påske. Kanskje til neste år! Med påskepynt kan du nemt pynte op derhjemme og få forårsfornemmelsen ind i boligen – og så er det bare superhyggeligt at lave. Vi har masser af forskellige DIY påske idéer – du finder blandt andet idéer til både påskeklip, påske skabeloner og påskekort.


Nå er det jo straks påske og jeg som elsker å lage ting (det visste dere kanskje ikke?) måtte jo selvfølgelig sette meg ned for å lage litt påskepynt i dag! Jeg tenkte at jeg i samme slengen kunne inkludere dere, slik at dere får tips til noe dere kan lage om dere ønsker det og få se fremgangsmåten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg