fredag 7. juli 2017

Brystløft funkygine

Dere lurer nemlig på mye rundt dette, og i stedet for å svare hver enkelt på mail, tar jeg det her. I går sendte mamma et bilde hun hadde kommet over i noen gamle mapper. Men poenget var ikke det merkelige ansiktsuttrykket, eller den litt rare posituren.


Poenget var det gigantiske brystene mine! De var to flate pannekaker, så i tillegg til det helsemessige problemet så følte hun seg ikke så veldig bra. Funkygine , trodde hun var naturlig.


Hun har tatt brystløft , men ikke silikon. På grunn av alt hudvevet, ville brystvorten kommet alt for høyt opp ved et vanlig brystløft. Jeg ble derfor anbefalt å legge inn protese i tillegg til løftet. Ettersom det ikke var et alternativ å fylle på med silikon, ble løsningen til slutt å stappe mitt eget hudvev (fra puppen) inn på undersiden av brystet for å få et naturlig løft av brystvorten. Jeg synes det ser ut som funkygine har trent seg voldsomt opp i muskelmasse etter at hun fikk barn.


Dette er på Ig, leser ikke bloggen. Det er veldig imponerende! Og ikke nok med det. Her er det hundrevis av damer, som legger igjen kommentarer med elsker deg, hjerter og voldsomt smisk.


Her finner du Cosmo Clinic. Hanshaugen har nå flyttet til våre topp moderne og lekre lokaler i Sandakerveien 1B. Jeg har en stund fundert over hvor representativ bloggnorge er når det kommer til kosmetisk kirurgi og behandlinger. For ordens skyld innebærer kirurgi å legge seg under kniven i en operasjon, ofte i full narkose.


Prøv våre gode, hjemmelagde pølser og vårt eget Brakstadproduserte Eftf. SOL PMU Kurssenter, Trondheim, Norway, Molde, Norway.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg