torsdag 13. juli 2017

Hundegenser med fletter

Dagens gratisoppskrift: Cortina hundegenser Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen. HUNDTRÖJA MED FLÄTOR FÖRKLARINGAR Fläta: Sätt rm på flätst framför arb, sticka rm, sticka flätst m rätt.


Vrid på varv och därefter med v:s mellanrum. Genser med fletter og vr-glattstrikk. Oppskriften kan lastes ned gratis.

Garnet for å lage denne oppskriften koster fra 72. Du finner en prisoversikt på denne utskriften som du kan bruke for å finne priser for andre størrelser. Alle garn som er benyttet i denne.


Rosa hundegenser med fletter Strikket i ekstra tykk ull. Lengde: Omkrets: Ren ull Håndvask. Strekkes i fuktig tilstand. Sort hundegenser med fletter Strikket i ekstra tykk ull.


Jeg liker godt at beina på hundegenserne går litt nedover slik at leddene hennes også beskyttes. Denne siden ble sist oppdatert , og inneholder oppskrifter.

Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på plagg, senger og leker til hund og katt. Filtrer strikkeoppskrifter for å finne det helt riktige design i det garnet og formen du ønsker, eller bli inspirert til ditt neste prosjekt. Søk mellom tema som påske og jul, dåp og bryllup, eller er det ikoner du leter etter, som Marius eller Nancy? Er det strikkeoppskrifter på gensere du ser etter? Gratis oppskrift på lue med fletter.


Pannebånd med flette er en hit for tden så jeg måtte prøve meg jeg også. Da jeg så dem første gang, syns jeg det så innviklet ut. Du vil fortsatt finne alle dine gamle favorittoppskrifter på den nye siden samt nye og spennende strikkeoppskrifter med og uten strikkemønster.


Hei med -strikkekjerring, hehe! Flott genser i deilig mykt garn, tror jeg har strikka votter i akkurat disse fargene? Raglan er genialt, lite montering og flott passform. Gøy å se din første genser også! Min første var en barnegenser, i likhet med deg på 80-tallet, med mange farger, blomster og border.


Den finnes nok ikke lenger. Ikke gå glipp av nyheter og eksklusive tilbud. Hent opp gratis oppskrifter til hund og katt fra Järbo Garn!


Panduro bruker cookies for at du skal få best mulig opplevelse av vår nettside. Hvis du fortsetter å bruke våre tjenester regner vi med at du godkjenner bruken av cookies. Les mer om cookies og hvordan du kan nekte bruken av disse.

Strikk genser til hunden din - ensfarget, flerfarget, uten mønster, med mønster, glattstrikk eller strukturstrikk - det er bare fantasien som setter grenser. Da jeg fant oppskriften, ville jeg selvfølgelig begynne med en eneste gang (Noen som kjenner seg igjen? ) og på den tiden av døgnet er ingen garnbutikker åpne. Derfor var det bare å lete seg fram i garnlageret etter noe som kunne passe.


Jeg endte opp med Gjestal Superwash sport (den rosa-lilla) og Drops Karisma Superwash (den hvite). Garnet var alt for varmt for meg, derfor ville jeg bruke garnet til noe som kan varme andre ;-) Det var ikke all verdens mengde med garn jeg hadde -for dette var luksusgarn med en prislapp som stod i stil. Hundegenser Min trofaste model Sasja,.


Resultatet av knapt to dagers småjobbing ble en varm og deilig barnegenser. Modellen er helt enkel, klassisk genser med raglanfelling. Strikkeoppskriftene på sjal er med forbilde i gamle tradisjonelle mønstre fra Færøyene. Her kan du bestille garn på nett enkelt og trygg handel. For at syingen alltid skal være en glede, og for å gjøre plaggene jeg lager unike, ønsker jeg å ha en del kreativ frihet på det jeg lager på bestilling.


Du velger selvfølgelig ønsket plagg, str og f. Vår filosofi er å lage mønstre som er enkle å forstå uansett nivå, som er morsomme å strikke, og enkle å ferdigstille. Vi har satt sammen de fargene vi liker best, men det er enkelt å bytte ut farger i pakkene etter egen smak. Kjøper du en garnpakke følger oppskriften med gratis. Stort og bredt utvalg av garn, strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner.


Vi har et stort forhandlernettverk i inn- og utland.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg