tirsdag 23. oktober 2018

Merker katten at jeg er gravid

Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. Kjenner flere som har og hadde hund når jeg gikk gravid med sønnen min og flere av de hundene pleide å legge seg over magen min når jeg var på besøk. Det har de aldri gjort i ettertid.


Som regel merker man ikke noe til smitten, eller har kun få, lette tegn på sykdom.

Bare prosent blir smittet i løpet av svangerskapet. Om en gravid blir smittet, kan parasitten overføres til fosteret og gi lette til alvorlige skader. Jeg vet ikke om noen husker jeg skrev inn hit for noen få uker siden og sa jeg trodde katten min er gravid ? Jo da,hun er det ja:)).


Fått så stor mage nå atte! Og holder på å få skikkelige patter også! Og så ser vi at det plutselig kommer noen svære klumper på sidene av henne.

De fleste katter gjør det - men katten min gjør det ikke. På en førstegangsfødende katt er dette noe man ikke kan vite på forhån det var poenget mitt. Man bør være til stede under fødselen, for man vet aldri hva som kan skje.


Etter mitt syn er det pur egoisme å sette unger på en katt slik situasjonen er i dag, uansett alder på katten. P-piller øker risikoen for bl. Hun er supersosial, vil hilse på alle som kommer på besøk og oppfører seg til tider litt som en hund. Jeg merker også de ukene når jentungen er hos pappaen sin, at hun er savnet. Jeg får mange spørsmål om rasen.


Det er litt roligere med bare oss i hus. Det står hist og pist at gravide bør holde seg unda katter. Slik jeg har forstått det er det en bakterie som katter ofte har i avføringen som er farlig for gravide. Og hvis man har blitt utsatt for denne bakterien før man blir gravid , er man immun og. Jeg sluttet med p-pillen siden mai,(diane).


Ferdig med mensen siden 5-aug. Skulle få mens den 2-sept.

Det ser ut som om det er uteblitt mens fordi jeg ønsker meg å bli gravid og vet ikke om jeg ble befruktet omkring eggløsningen. Forsøkte å bli gravid fra. Hei:-) Bruker diane, har sluttet med p-pillen siden mai for å vil bli gravid. Venter på eggløsningen ca aug. Husk: en innekatt kan lett slippe ut ved et uhell.


Gjennom et vindu som står åpent for lufting, eller et øyeblikks glemsomhet når du skal på butikken. Finn laveste nettpris her. Som oppdretter har jeg laget meg en fødekasse i tre som jeg kan bruke mange ganger, og den kan åpnes etter behov: For å kunne hjelpe katten din best mulig bør du vite hvordan en normal kattefødsel skjer slik at du vet når noe er unormalt og kan ringe etter hjelp. Hvor kommer katten fra?


Vår huskatt, eller tamkatt (latinsk navn: Felis silvestris catus), stammer hovedsakelig fra den afrikanske villkatten (Felis silvestris libyca). Kattens atferd Naturlig miljø. Rart spm muligens, men har dere merka at kjæledyret deres har forandra seg etter man har blitt gravid ? Akkurat som han merker at noe er annerledes. Så kommer hun igang med å føde en ny unge.


Noen ganger kan alle ungene bli født innen en time, noen andre katter tar flere timer per unge. Men generellt tar det ca 2-timer for hele fødselen. Snakk om løst og fast med andre Mammanettere. For å unngå konflikt mellom katt og baby, bør de to aldri overlates til seg selv. Hold øye med samspillet mellom dem, og du vil raskt oppdage om det er grunn til bekymring.


Barnets seng bør være forbudt for katten , og la ikke barn og katt sove på samme rom slik at katten blir fristet til å legge seg sammen med barnet. Har lest meg opp om saken, og jeg har forstått det slik at det faktisk kan smitte og bli til vandrende larver hos oss mennesker. Jeg er nå gravid i omtrent 6. Jernmangel hos brn er tilbjelige til at udvikle sig, hvis en ensidig kost med en. Jeg hadde en spontanabort i rundt 9. K sjansene for bli gravid - Spiren.


Med denne dealen fr du telt til barn til kun kr 199. Nr du er gravid , er det spesielt viktig trene bekkenbunnsmusklene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg