onsdag 17. oktober 2018

Gullkorn til datter

Kjøp dine favorittmerker til barn på Miinto. Fri frakt ved kjøp over 499. Se vårt store utvalg av dameklær. Han satt i stua og hun kom og ga han en kopp te, som var vann. Etter flere kopper med te til far, kom mor hjem.


Pappa har tatt mamma sin undikk.

Trenger du et godt sitat? Familiesmykke mor, datter og sønn i forgylt sølv. Nydelig familiesmykke i forgylt sølv med anheng som symboliserer mor, datter og sønn.


Ingen sier det så godt som barn. Les en håndfull fantastiske gullkorn om mor i forbindelse med morsdagen. Gullkorn om mor fra barnemunn. Nedenfor finner du en stor samling av morsomme sitater.


I menyen til venstre finner du også andre morsomme sitater fra andre kategorier, inkludert sitater fra George Bush, Homer Simpson, sitater om kvinner og menn, sitater av Ivar Hoff og mer.

Morskjærligheten garanterer betingelsesløst barnets liv og deres behov. Torsdagen gikk med til sutring, grining og strofen vil ikke:-) Trollet vårt var ikke i strøk. Ikke syk, men i skikkelig dårlig humør. På slutten av dagen sa jeg til henne: Vet du, nå er mamma virkelig lei av den griningen din.


Kan du være snill å gi deg nå? Du vet en person er spesiell når vedkommende kan få deg til å smile uansett hvilket humør du er i. Det hjalp ikke noe særlig. Du møter tusenvis av mennesker gjennom livet som du ikke føler at du har noe som helst til felles med. Så møter du den ene spesielle personen, og livet ditt er endret på et blunk.


Min fireårige sønn Jonnie og jeg satt en dag og pratet om hans blivende søsken. Han skulle få lov til å bli med på sykehuset og se på babyen på ultraly og jeg viste ham ultralydbildet av ham da han lå i magen min. Jonnie ser litt misfornøyd ut og sier til meg: – Mamma, hvorfor har vi ingen bilder av meg når jeg ligger i pappas pung. En gram moderlighet er verdt et kilo med geistlighet. Se også: Sitater om livet.


Kjærlighet så mektig som den din mor har for deg setter sine spor … å ha vært så dypt elsket … det gir oss litt beskyttelse som varer til evig tid. Er du for eksempel fadder, følger det oftest med en forpliktelse til å holde tale. Problemet mange sliter me er at de ikke alltid kjenner konfirmanten så godt, og da kan en generell tale som fokuserer på gode ord være midt i blinken.


Alle kan se det, men bare du kan kjenne varmen.

Battista Gud ga oss foreldrene våre. Skal du holde en tale, eller vil du bare bli inspirert? De som har barn gir oss ofte den rosenrøde versjonen av hvordan det er å ha barn. Selvsagt er det fantastisk, men noen ganger kan vi kikke på noen sitater om barn for å lære litt mer om den egentlige hverdagen.


Min datter på år hadde ikke sett mimmi`n sin på en stund. Da vi er på vei hjem etter å ha satt av mimmi sier min datter : ”mamma jeg skulle spørre mimmi om noe”. Jeg svarte at det må hun vente med til neste gang vi ser mimmi. Hvorfor ikke spør jeg.


Og da svarer hun ”Jeg kjenner henne ikke”.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg