mandag 10. oktober 2016

Saftig sjokoladekake

Har en fløyelsmyk kjerne som kan minne om en deilig og stor sjokoladefondant. Få oppskriften her. Den perfekte sjokoladekaken. Se oppskriften her. Brownieskaken med nutella.


Trå til side folkens, her kommer den ultimate bursdag sjokoladekaken.

Saftig , smakfull, sjokoladekake til små og store. Når kaken bakes med surmelk brukes natron som hevemiddel. Sjokoladekake i langpanne har lett for å bli tørr.


Her lærer Mats Paulsen deg et triks for å tilføre fuktighet og gjøre sjokoladekaken saftig og god. Oppskrift på saftig og enkel sjokoladekake. I denne oppskriften er det kombinasjonen av natron og syrnet melk, som Kefir eller Kulturmjølk, som er hemmeligheten for å få et godt resultat.


En saftig , søt og myk sjokoladekake. Denne kaken er en litt lysere variant med masse smak, og en nydelig sjokoladekrem med hint av espresso. Hva er vel bedre en supersaftig sjokoladekake med smørkrem, salte peanøtter og karamell?

Denne er skikkelig go og både store og små kommer til å elske den. Røren blir ganske tynn etter at du har hatt i vannet. Pass på at formen din er helt tett slik at du ikke får noe lekkasje. Jeg tenkte å samle mine favoritt- sjokoladekaker på ett og samme sted. Café Stings sjokoladekake er en killer sjokoladekake - myk og saftig med en helt fantastisk god sjokoladekrem!


Jeg fant oppskriften på nettet for mange år siden, og kaken skal etter sigende stamme fra Café Sting i Stavanger. En god sjokoladekake er det jeg baker desidert mest. Det er barnas favoritt og også en favoritt blant mange voksne. Denne oppskriften fikk jeg servert i et selskap og det er den aller beste sjokoladekaken jeg har smakt.


Heldigvis fikk jeg oppskriften og siden den gang er dette den eneste oppskriften jeg bruker når jeg skal lage en ‘vanlig’ sjokoladekake. Veldig smakfull, saftig og passe. Alle trenger vi å ha noen skikkelig gode oppskrifter på langpannekaker! Og det er definitivt dette! Denne sjokoladekaken er supersaftig, er enkel og kjapp å lage, og den bruker å slå an hos både store og små.


Server verdens beste sjokoladekake med glasur av kaffe og melis. Lite smaker bedre enn en saftig sjokoladekake. Dette er en saftig sjokoladekake , som er rask å bake! MELD DEG PÅ NYHETSBREVET OG FÅ OPPSKRIFTENE I MAILBOKSEN.


En skikkelig saftig sjokoladekake som går raskt å lage!

En sjokoladekake MÅ være saftig for at den skal være god. Det har vært mange år jeg ikke har spist sjokoladekake grunnet minner av tørr kake som faller av gaffelen i mange biter og som må skylles ned med væske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg