mandag 10. oktober 2016

Dikt til svigerfar

Ramme inngår ikke i prisen men kan kjøpes separat. Ved kjøp av ramme og plakat får du gratis innramming hos Plakatbar. Pris og frakt moms er inkludert i prisene.


Mange morsomme vitser om svigermor. Svigermorvitser dedikert til alle ektefellers fiende.

Jeg er på utkikk etter dikt som jeg vil lese i min bestefar begravelse i neste uke. Vil helst ha et dikt på norsk, men det kan godt bare være oversatt. Synes det er vanskelig å finne noe jeg føler passer. Noen som vet noen fine dikt som passer i en begravelse-Blir veldig glad for tilbakemeldinger. Dersom De finner dikt som De liker eller annen nyttig informasjon på Internett så bør De skrive ut en kopi eller lagre nettsiden lokalt.


Les og nyt dikt på Internett mens De kan! Hva er opprinnelsen til ordet svigerfar ?

Ordet er eldgammelt og har en lang rekke former i indoeuropeiske språk. Det gammelnorske ordet for svigermor var SVÆRA. Svigermødre, og særlig brudens mor, har i populærkulturen ofte og urettferdig blitt tillagt usympatiske trekk. Gi plass og vis respekt - Respekter at din sønn eller datter nå er gift med noen som kan være helt forskjellig fra deg, sier Jenssen.


Dersom svigerfar er glad i mat, og sulten på å oppleve nytt, kan et gourmet opphold på Lysebu være tingen! Her serveres det autentisk, norsk mat og eksklusiv vin til svigerfar med følge. En slik gave er super dersom du ønsker å skjemme svigerfar litt bort. Trenger du et godt sitat? Har du lyst til å overraske en kollega med et fint dikt ? Skal du skrive en års hilsen, og trenger litt inspirasjon eller tips til hva du skal skrive.


Her får du mange gode tips til hva du skrive på kortet, eller hva du kan si i talen til åringen. Da har du kommet på riktig sted. Nedenfor har jeg samlet noen Dikt og Gode Ord som kan brukes i en vanskelig tid. Kondolanser, kondolansekort, kondolanse dikt , kondolanse protokoll, kondolansehilsen, kondolanse or kondolanse sitat, kondolanse tekst, kondolanse vers.


Collage eller hva det kalles. Kvinnen har alltid eksistert, men ikke moren.

Forslag til minneord. Jeg er en dame på år som bobler over i hodet med ting og tang. Minneord ved begravelse, bisettelse, urneseremoni. Fant ut at jeg ville samle dikt og kloke ord i en blogg, slik at de ikke kommer bort i mengden.


Jeg skriver en del selv, og finner mye herlig på facebook. En helt, ja, hvordan skal jeg ordlegge meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg