tirsdag 29. desember 2015

Cupcakes sjokolade

Sjokolade og Søtsaker du kan gi bort i Gave eller unne Deg Selv. Nordens største utvalg! Smaken av sjokolade er kanskje verdens mest elskede. Oppskrift på cupcakes med sjokolade.


Se video som viser pynting med frosting på cupcakes.

Sjokolademuffins med sjokoladekrem - eller Sjokoladecupcakes om du vil - er supert å kose seg med denne siste helgen i januar! Muffinsdeigen inneholder rømme, som gjør sjokolademuffinsene ekstra myke og saftige. Smelt sjokolade over vannbad og tilsett i kremen.


Hvis sjokoladekremen er litt “løs” sett den i kjøleskapet i min. Skjær toppen av hver cupcake. Sprøyt hver cupcake med kremen og strø hakkede peanøtter og litt av “toppene” du skar av over. Når det kommer til cupcakes så er det viktig at de smaker like godt som de ser ut.


Her er det en del som feiler mener jeg.

Cupcakes egg g Muscovado-sukker (eller brunt sukker) g vanlig sukker 1g smør dl kremfløte 3g go mørk sjokolade , helst g melkekokesjokolade i god kvalitet g hvetemel ts ekte vaniljeekstrakt eller frø fra stang. Hele redaksjonen har laget sin beste cupcakes. Resultatet kommer her i lang serie av grove cakes, cupcakes med bær, sitroncupcakes - og nå kommer en med ostekakelokk! Redigerer Birgitte Øygarden Andresen, sier dette om sine cupcakes : Jeg elsker mørk sjokolade.


Her smelter de sammen i en himmelsk røre, som gjør meg lykkelig. Sjokoladekrem egg dl fløte 6g sukker 5g smør i terninger 3g finhakket mørk sjokolade teskje vaniljesukker eller en. Perfekte til bursdag, fest eller piknik i parken. Forskjellen mellom cupcakes og muffins er at muffins er et bakverk i porsjonsform, mens cupcake er en kake i porsjonsform. De forvandles til cupcakes med deilig kremost frosting på toppen.


Samtykke fra cookies Vi bruker analyseverktøy for å måle trafikken på våre nettsider, og informasjonskapsler som grunnlag for videreutvikling av våre tjenester og for å tilby relevant markedsføring. Jeg pyntet toppen av disse sjokolade cupcakes med en sikly ganache som jeg har fatt masse gode tilbake mld på av det som har min Engelske bakebok! Utgangspunktet for dagens oppskrift er cupcakes fra fryseren, laget etter denne oppskriften.


Nydelige sjokoladecupcakes med deilige sjokoladebiter! Som en variasjon laget jeg sitronkrem denne gangen, som var et frisk følge til smaken av mørk sjokolade. Frostingen er perfekt å bruke på cupcakes.


Syndig deilige sjokolade - cupcakes med fløyelsmyk sjokoladekrem.

Ha smør og melis i en bolle. Viktig at smøret er romtemperert og mykt. Visp det godt sammen. V elkommen til cupcakes bloggen! Jeg heter Lotta og er utdannet konditor.


Etter år som yrkesaktiv konditor bestemte jeg meg for å gjøre noe helt annet og begynte på skolen igjen, allmennlærer ved Høgskolen i Oslo. Cupcakes kan spesialtilpasses med ønsket dekor, bilde eller bedriftslogo på forespørsel. Send oss ditt ønske, så lager vi et pristilbud til dere, skreddersydd til deres anledning. Ved anledninger som dåp, bryllup, konfirmasjon, jubileum eller andre tilstelninger, kan det være stas å bestille Cupcakes med det lille ekstra.


Mye pga tv-programmer og annen omtale i media. I Norge heter der gjerne muffins, men vi forbinder gjerne muffins med mere tradisjonelle norske kaker, ikke med superpyntede kaker som vi ser fra USA, som da blir kalt cupcakes. Muffins – eller cupcakes , som de kanskje også kan kalles – fra Lise Finckenhagen.


Bringebær og hvit sjokolade i deigen, og ostekrem med sitron på toppen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg