onsdag 14. januar 2015

Kiwi jobb 13 år

Finn din drømmejobb i dag. Karrieremuligheter i KIWI. KIWIskolen er KIWIs beste investering. På skolen står menneskene i fokus, det er de som er de viktigste ressursene for KIWI.


Tusen takk for spørsmål!

Så fint at du har lyst på en jobb ! Kan jeg jobbe på kiwi og lignende hvis jeg er år ? Hvor kan jeg jobbe når jeg er år ? JOBB , UNGDOM, ALDERSGRENSER, DELTIDSJOBB, SOMMERJOBB: Det finnes tre ulike aldersgrenser i forhold til hva slags arbeid ungdom kan gjøre: , og år. Når du er under 1 kan du ikke ta jobber som kan være skadelige for deg. Når du har fylt 1 regnes du som voksen og kan ta alle slags jobber (unntatt salg av brennevin).


Jeg er en gutt på år som søker jobb. Jeg bor i Sandvika, Bærum og hadde tenkt en jobb som lagergutt, rydde i hyller e.

Jeg går på skole fra morningen helt til klokka 14. Når du følger en virksomhet, vil du motta oppdateringer om nye stillinger, nyheter og annen relevant informasjon. Selskapet vil ha tilgang til din personlige informasjon og cv slik at de kan kontakte deg hvis de har en jobb som matcher dine ferdigheter i fremtiden. Søk etter nye Ekstrahjelp-under-18- år - jobber.


Godkjente arbeidstakere. Her får du en rask, enkel og kostnadsfri metode på å finne en jobb blant 19. Hei, Jeg lurer på om jeg kan jobbe i butikk. Er det i det hele tatt mulig å jobbe i butikk (på f.eks. lageret) når man er , og er det noen sjanse for at butikkene vil ha meg?


Field Sales Executive. Samskip, Fredrikstad. Hvis du har fylt år kan du utføre lett arbeid. Dersom arbeidet er vurdert som lett, kan du for eksempel ta jobb som avisbud eller kontor- og butikkarbeid. Har du fylt år , kan du også ha annet arbeid som en del av skolegangen din eller i praktisk yrkesorientering.


Kiwi er tilgjengelig i Billingstad på Indeed. Butikkmedarbeider og mer! Gå direkte til Jobbannonser, Søk Lukk.

Bli med i KIWI PLUSS! Som Trumf-medlem og KIWI PLUSS-kunde får du Trumf-bonus på all fersk frukt og grønt, Trumf-bonus på all ferskpakket fisk og bonus på alle andre dagligvarer. Jeg jobber som FG ansvarlig i Kiwi , har gjort dette i tre år og har ikke studiekompetanse da jeg mangler et par fag.


Får ingenting ekstra for å ha innkjøps ansvar, men jeg får mer enn deg med studiekomp. Barne-, ungdoms og familiedirektoratet, får de ofte spørsmål fra ungdom under år om jobb. Vanlige spørsmål er hva slags jobber man kan få, hva man kan få i lønn, hvor man skal henvende seg for å få jobb , hvordan skrive søkna kontrakt osv, forteller Beate Aas, redaktør for Ung. Forutsatt at arbeidet er lett, kan du for eksempel ta jobb som avisbud eller utføre kontor- og butikkarbeid. Slike opplæringsprogram skal være godkjent av skolemyndighetene.


Når det er snakk om jobber av kortere varighet, så er det vanlig å gi litt ekstra for oppmøte. Med KIWI PLUSS-app kan du enkelt melde deg inn, se din bonus, kjøpshistorikk og lese om fordelene i KIWI. Her er alle ledige stillinger som er registrert på FINN.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg