torsdag 4. desember 2014

Dikt om vennskap og kjærlighet

Ekte vennskap måles ikke i gaver eller hvor mange venner man har. Utroskap og det å bli forlatt ensom er en test for enhver venn. Tilgivelse og kanskje et dikt om kjærlighet er en definisjon på mange vennskap for menn og kvinner.


Her er noen vennskapsdikt:. En venn er til å stole på, hvor som helst når du trenger dem.

Men av og til så kommer det onde mørke dager der du trenger en venn. Jeg trenger noen som står ved min side, og holder fast i min hån noen som klarer å stå i det, og ikke bryter alle bånd. Tre ord som definerer vår kjærlighet er lidenskap, vennskap og ærlighet Sammen har vi.


Si det med ord er et tilbud fra Mental Helse til alle som ønsker å sende oss en melding og få svar tilbake. Du kan skrive om det som er viktig for deg. For gode venner har minner som sammen i hjerte bor.


Vennskap kjenner ingen grenser selv om avstanden er stor.

Og hvert eneste kjære minne de øker i verdi, for venner som holder kontakten gir livet et innhold med mening i. Den er akkurat som en rund ring. Som aldri slipper din hånd. Slik er vårt vennskap. Trenger du et godt sitat? Fine dikt om vennskap , sex, kjærlighet.


Store poeter i historien har gjort en vane penning versene for hverandre som svar på en rekke personlige relasjoner. Det var deres måte å betale hensyn til sine nærmeste venner. Dikt om vennskap – av 20. Finn laveste nettpris her. En liten side med kjente og kjære sitater,kloke or dikt ,forfattere,lykke, kjærlighet ,sorg og barn.


Når du trasker ned langs livets vei og stormen plutselig tar tak i deg hold deg da godt fast i en venn og husk at været alltid stilner igjen. Vi tenger alle gode ord. Du var min beste venn Et dikt om tapt vennskap og tapt kjærlighet.


En god venn, ved min side Dette diktet er til min gode venn, hun har alltid vær der.

Kjærlighet kommer, og kjærlighet går. Ingen veit vægen vi vandre. Men din vil je vara i dager og år. Je vil itte sjå på ændre. Mitt hjerte er ditt, ditt hjerte er mitt.


Og visa med seljelyd låter. Min glede er din, din glede er min. Og sorgen er min når du gråter. Sitat om kjærlighet – Side 2. Det er bedre å bli hatet for den du er, enn å bli elsket for den du ikke er.


André Gide, Autumn Leaves. Det er ikke mangelen på kjærlighet , men mangelen på vennskap som gjør et ekteskap ulykkelig. Friedrich Nietzsche.


Noen ganger er det bare én person som mangler – og hele verden virker tom. Jeg synes ikke ferdigproduserte dikt er upersonlige i det hele tatt, jeg syns tvert imot det er kjempekoselig å få slike dikt fra en som mener det ! Denne skal jeg sende lillesøsteren min. Du er min lille søster,en jeg kan snakke med alt om ,en å betro meg til. Jeg er veldig glad i dikt som man kan bruke til noe, som tilsynelatende er enkle og som kan si noe vesentlig om livet.


Det er langt mellom venner av Kolbein Falkeid er en favoritt i så måte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg