onsdag 5. november 2014

Søte dikt om vennskap

Dikt om vennskap – av 20. Når du trasker ned langs livets vei og stormen plutselig tar tak i deg hold deg da godt fast i en venn og husk at været alltid stilner igjen. Berømte sitater Inger Hagerup Nils-Fredrik Nielsen.


For gode venner har minner som sammen i hjerte bor. Vennskap kjenner ingen grenser selv om avstanden er stor. Og hvert eneste kjære minne de øker i verdi, for venner som holder kontakten gir livet et innhold med mening i.

Den er akkurat som en rund ring. Som aldri slipper din hånd. Slik er vårt vennskap. Ekte vennskap måles ikke i gaver eller hvor mange venner man har.


Utroskap og det å bli forlatt ensom er en test for enhver venn. Tilgivelse og kanskje et dikt om kjærlighet er en definisjon på mange vennskap for menn og kvinner. Her er noen vennskapsdikt:.


En venn er til å stole på, hvor som helst når du trenger dem.

Men av og til så kommer det onde mørke dager der du trenger en venn. Et lite blikk er det som skal til, for å få det slik som du vil, du er nemlig verden for meg, og jeg vil gjøre alt for deg. Aldri unnskyld deg selv. Dine venner trenger det ikke, og dine fiender kommer ikke til å tro deg.


Det kommer et punkt i livet, hvor du oppdager hvem som virkelig teller, hvem som aldri gjorde deg, og hvem som alltid kommer til å gjøre det. God betraktning om vennskap i Internettalderen… 7. Jeg er litt fan av sånne søte sms dikt , og synes de kan være koselige å sende til noen jeg bryr meg ekstra om. Synes dette er fint: Noen ganger i livet finner man amuletter som bringer lykke og glede skulle gjerne hengt deg rundt halsen men det går jo ikke. Så jeg bærer deg i hjertet istedet.


Trenger du et godt sitat? VENNSKAP Et vennskap kan utrolig mye være – det kan for mange være veldig tett. Mens noen trenger ikke alt det nære. For dem kan avstand føles like rett.


På hver vår øy vi alle sammen sitter, og så iblant vi rekker ut vår hånd. Dessverre er et vakkert dikt skrevet i vennskap kan ofte føre til en misforståelse når det høres veldig mye ut som en kjærlighet diktet. Leter du etter sitater om vennskap ? Da har du kommet til riktig sted.


På denne siden gir vi deg flere flotte og rørende sitat om vennskap.

Se også: Ordtak om vennskap – Blomster til en venn. Sitater om vennskap – Side 1. Det finnes ingen fremmede, bare venner vi ikke kjenner. Virkelig vennskap er en plante som vokser.


Jeg er veldig glad i dikt som man kan bruke til noe, som tilsynelatende er enkle og som kan si noe vesentlig om livet. Det er langt mellom venner av Kolbein Falkeid er en favoritt i så måte. Hvis du da ser opp på himmelen langt i det fjerne, kan man se at jeg endelig har blitt til en stjerne. Innlegg om Søte dikt skrevet av esalen. Jeg har skrevet et lite dikt.


Man skal ikke le av det. Jeg skal pleie min lille dikterkunst, og vanne den med or til den en gang spirer og folk vil se på den med fornøyelse. Et koselig vennskap som varmer mitt hjerte.


Barn elsker regler, dikt og vers som rimer. Kos dere i lag med regler, rim og vers dere finner her! Er mild som en vin kan stryke på ditt kinn. Hånden er en stjerne, den hilser deg så gjerne.


HØSTEN Høsten åpner skrinet sitt, pynter med fine farger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg