mandag 28. november 2016

Mariusgenser i forskjellige farger

Kjøp Diverse produkter mariusgenser forskjellige farger på Kelkoo. Sammenlign tilbud på Diverse produkter mariusgenser forskjellige farger i kategorien Diverse produkter fra en rekke nettbutikker samlet på ett ste og spar penger på ditt kjøp av Diverse produkter ved hjelp av vår tjeneste. Mariusgenser i litt andre farger.


Kjapt gjort når en kommer igang, men den er til vinteren så det haster ikke. Trenger hjelp til valg av farger på mariusgenser !

Skal strikke meg en genser nr to. Har lyst på enda en genser til meg selv, men klarer ikke å bestemme meg for hvilke farger ! Men i heilt andre farger. Det er stor forskjell på kossen genseren vert utifra garnvalget. Tror det er forskjellige garn eg har seller holder på å strikke den i. Det er nesten rart hvor mye et mønster kan endre seg bare man strikker i forskjellige farger.


Jeg synes det er så morro å prøve seg fram og leke med farger. Dette kan være nyttig når du prøver å få fargene i ulike bilder til å se konsekvente ut, eller når enkelte farger (for eksempel hudtoner) i ett bilde må passe med fargene i et annet bilde.

I tillegg til å tilpasse fargen mellom to bilder, kan kommandoen Tilpass farge tilpasse fargen mellom forskjellige lag i samme bilde. Garnmengde: XS-S(1) M(2) L-XL(2) Er fargen utgått, settes fargen automatisk til hvit. Under størrelsesguide ser du garnmengde og originalfarge på modellen.


Veldig flott genser og fine farger #128578; Jeg holder på å strikke en lik genser selv. Hvis du kunne ha forklart meg hadde jeg satt stor pris på det #128578; Har 3masker, og i mønsteret hvor det er annen hver farge (eks en hvit en svart), får jeg det ikke til å gå opp. Det blir to masker i samme farge etter hverandre pga at det er partall. Jeg skal strikke mariusgenser til meg selv. Er litt lei av de tradisjonelle fargene (blå hovedfarge).


Tenker litt på rød hovedfarge, med hvitt mønster og blått i halsen. Gensere og cardigans hos Ellos til bra priser. Hva ville dere gått for? Velg blant sesongens gensere og cardigans til dame i mange ulike modeller og forskjellige farger. Shop enkelt online hos Ellos.


Anonym bruker Anonym bruker. Alle våre gensere er laget i 1 merinoull. Etter utallige hekla huer i forskjellige farger og fasonger, har eg igjen fått fart på strikkepinnane.

I stedet for å felle rundt til hals valgte jeg båthals denne gangen. Det var fordi jeg ønsket å få frem nok av den skarpe eplegrønne fargen , som jeg syns gjør hele genseren. Dessuten er det jo en raskere måte å gjøre hals på, og en fin avveksling til de andre genserne jeg har strikket. Tenkte å strikke enda et sett til frøkna med genser,bukse og lue til høsten. Troor det blir marius igjen Har du en fin genser du vil vise frem, eller hvilke farger er fine sammen?


Når det gjelder forurensning under behandlingen, refererer det hovedsakelig til bruk av klor i nøyaktig samme konsentrasjon som den som brukes i vanlig husholdning. Avløpet er fortynnet med det andre vannet som brukes i behandlingen. Etter dette er ullen superwash-behandlet.


Vi har farger i håndfarget Tynn Merinoull. Instagram photos for tag mariusgenser Iconosquare Browse all Instagram photos tagged with mariusgenser. Gave vrangt Jeg har fine turkise strikkepinner og garn i mange fine farger.


Mnsteret er finne i mange fargekombinasjoner og med forskjellige garntyper. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Hettegensere til både barn og voksne.


Finnes i tre forskjellige farger. Jeg registrerer at disse innleggene er ganske gamle. Likevel vil jeg gjerne si at man bruker mer enn garnnøster til en marius-genser til dame i str M. Da måneden startet var jeg kommet så langt, og ting hadde gått i ganske sakte tempo hittil: Jeg bestemte meg for at dette skulle bli månedens hovedprosjekt, og målet var å bli ferdig før juni var omme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg