fredag 25. november 2016

Brystbånd etter silikon

Et komplett utvalg av polymerer, silikoner , polyuretaner, m. Ta kontakt med oss! Brystforstørring med silikon : års inngrepsgaranti Hos oss får du års inngrepsgaranti etter brystforstørring med silikon. Vi vil gjennomføre følgende operasjoner kostnadsfritt for deg dersom du trenger det: Utskiftning av skadede proteser (påvist med MR).


Reoperasjon på grunn av kapslede proteser, Bakers grad 3-4. Dersom dette ikke hjelper, må man kutte ut tapen.

Brystene vil kjennes stramme og svært struttende umiddelbart etter operasjonen på grunn av hevelse. Etter 4-uker tøyes huden og brystene blir rundere og får en mer naturlig fasong. Det endelige sluttresultatet ser man ikke før det har gått 3-måneder. Etter en brystforstørring må man gå med støtteBH uker dag og natt, deretter uker på dagtid.


Av og til også et brystbånd som støtter i tillegg. De første ukene er brystene hovne og større enn de vil komme til å bli. Jeg lovte å svare på spørsmålene dere kom med etter avsløringen min.


Jeg synes det er bedre å være ærlig om alt sammen isteden for å late som ingenting.

Jeg er utrolig glad for at reaksjonene var så bra. Hvor lenge skal jeg bruke brystbånd ? Hvis brystproteser legges under brystmuskelen, er det lite motstand oppover for protesen, og de kan forskyve seg før de har festet seg. Derfor brukes et brystbånd over brystene den første tiden for å minimere risikoen for dette. Det er vanlig å bruke brystbånd i dager etter inngrepet. Dette må du selvfølgelig ta tak i. Hadde jeg sett dette hadde jeg sagt ifra å ikke sendt ungen min i den barnehagen.


Skjeggkre er noe drit å du blir aldri kvitt det. Ikke søren om jeg vil ha det i mitt hus fordi barnehagen gir faen eller fordi de er ufarlige. Sånt kan fort spre seg og det har k. Den kan kjøpes på klinikken.


De aller fleste må også bruke brystbånd over brystene i minimum uker etter brystforstørrelsen, etter kirurgens anbefalinger. Unngå tunge løft de første ukene etter brystforstørringen. Smerter etter brystforstørring er hovedsaklig et problem for proteser under brystmuskelen. Derfor krever disse pasientene mer smertestillende, og det er vanlig å bedøve protesehulen på en annen måte enn ved proteser under brystmuskelen.


Likevel opplever mange pasienter sterke smerter i ca 7-dager etter inngrepet. Støttebind og regler for bh-bruk etter innlegg av brystprotese varierer mye.

Personlig sluttet jeg å anbefale bruk av støttebind etter brystinnlegg under muskelen for flere år siden og jeg har ikke registrert noen problemer med dette. Etter uker er det meste av smerter borte. Men det endelige resultatet ser du ikke før det har gått ett år.


Etter md kan du knipe, ta og herje som normalt med de. Komplett sortiment av termoplastisk polymer, masterbatch, silikon , polyuretan m. Ved brystforstørrelse har man i prinsippet fire ulike posisjoner man kan legge snittet på. Målet er det samme uansett hvor man legger snittet, nemlig å lage en så presis posisjon for protesen som overhode mulig i en eksakt tilpasset proteselomme. Etter ca år er følelsen som regel tilbake, men en viss nedsatt erogen følelse må man kunne regne med. Denne kan kjøpes på klinikken.


Ja, har nylig erfaring med Volvat (het Stokkan før tror jeg). Opererte for under en måned siden. Jeg hadde dratt dit igjen, selv om jeg ikke er 1 fornøyd. For eksempel etter oppvåkning, mye uro så var vanskelig å hvile. Og, føler jeg har fått litt forskjellig informasjon om forløpet nå etter operasjonen.


Brystbånd : polyami elastan. Posisjonerer og stabiliserer bryst-implantatene. Kan også brukes etter operasjon i armhule, dersom man ønsker kompresjon høyt opp i armhulen for å reduseres risiko for hevelse. Etter tre uker var nesten alt av smerter borte.


Da tilbragte jeg en hel helg i Stavanger med mye moro. Det sies at etter seks uker skal du kunne leve som du pleier igjen. Da kan du bruke vanlig bh, trene, strekke deg osv uten problemer.


Hos noen trenger du ikke vente mer enn 4-uker. For meg følte jeg meg hundre prosent klar for alt etter. Bandasje fjernes dager etter operasjonen. Tape skal ikke fjernes. Men etter at jeg flyttet til Oslo som åring begynte tankene på silikon igjen.


Du kan vaske håret i forbindelse med en dusj. Har bare ett lite spörsmål til Dere som har fått utfört en brystforstörrelse med innlegg. Vi opererer ikke kvinner som er i psykisk ubalanse, misbruker alkohol eller medikamenter eller har alvorlige spiseforstyrrelser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg