torsdag 17. november 2016

Hekleoppskrifter kappe

Alle typer kostymekapper til barn og voksen. Både enkle og i deluxe kvalitet! Nordens største utvalg! Velkommen til FRAYAs garn univers. Stedet hvor alle garnprosjektene våre blir geniale.

Eller hva med å lage et sengeteppe eller heldekkende duk i samme mønster? Ble igrunn ganske fornøyd med disse. Jeg tok utgangspunkt i et bilde av ei heklet kappe som jeg så på nettet, og så var det bare å hekle i vei med luftmasker og staver. Den er etter en gammel kappe som noen har tatt opp igjen og skrevet ned mønsteret.


Jeg falt for den med det samme jeg så den og tenkte at den må jeg lage en gang. Så flott kappe du har heklet - og for et stort arbeid! Om de ikke blir fornøyd stiller jeg meg til rådighet :-) Fint garn du fikk tak i - men virkelig kjipt med de tollavgiftene.


Merkelig med Norge dette!

Kos deg med familie og god sommer! Hos oss i Hobbii har vi nemlig mange fantastiske hekleoppskrifter på alt innenfor mote, interiør og mindre prosjekter. Uansett om det er sommer, vinter, vår eller høst, så kan du garantert finne en oppskrift til ditt formål.


I denne bloggen har jeg samlet hekleoppskrifter innen mange kategorier. Her finner du mer enn 120. Hver dag legger vi ut tips om en gratis hekleoppskrift. Den finnes som både kafè-modell og enkel kappe.


Da jeg kjøpte denne hadde de bare kafè-modellen inne, så de to underdelene henger på gjestetoalettet og i det lille vinduet i alkoven på soverommet vårt. Denne søte kappen fant jeg på Princess. Jeg har kapper i to stuer, en på badet og en på toalettet, samt sett som veksles litt på på kjøkkenet. Hekling er bare skjønt, så nostalgisk og hjemmekoselig som bare det. For lenge siden heklet jeg en gardinkappe som egenlig ble for smal til å bruke alene på et vindu, og siden jeg ikke er noen reser ved symaskinen har den bare blitt liggende.


Hallo, dette var sannelig en flott blogg. Dette er egentlig bare en test kommentar og er ikke noe å bry seg om. De fleste er gratis. Liker du også å strikke og sy?

Se våre søstersiders oversikter over strikkeoppskrifter på julepynt og julepynt du selv kan sy. Liten Flaske Med Hekling. Bruk de flaskene du har på kjøkkenet, dekorèr de, og bruk de til blomtser, kvister eller annen pynt. Like i mønster og bredde. Heklet gardinkappe med spisser i nedre kant.


Photo: Gudbrandsdalsmusea AS. Ole Mahtte Gaup, til venstre, med ein lukka. Da ble gardinkappa til Siv ferdig, håper den blir fin uti gangen hennes. Har heklet den i grovere garn enn hva som stod i oppskriften. Hekleblad med oppskrifter: Nå er Hekle i salg!


Ta heklenålen fatt, her får du en smakebit på oppskriftene du finner i Hekle, et spesialblad fra Familien. Ikke alle rom egner seg til alminnelige gardiner, da er liftgardiner et godt alternativ Liftgardiner gir hjemmet ditt et mer minimalistisk preg enn klassiske gardiner, og er ikke bare et godt alternativ i kraft av sin enkle estetikk, men også sin funksjonalitet. Jeg er i gjøre-ferdig-ting-modus for tiden.


Det har helt sikkert mye med at jeg er gravid med tvillinger, og er nå uker på vei. Fødselen nærmer seg #128578; Og med tvillinger i vente, pluss ei datter på snart år, vet jeg at det kan bli en travel tid fremover. Oppskrifter for hekling.


En av skattene etter henne har jeg fått, men den ble for smal til å være en kappe alene. Jeg har fått satt på litt linstoff slik at den kan bli tatt i bruk istedet for å ligge i en skuff. På dette bildet vises mønsteret litt bedre. Hækleopskrifter Det er blevet meget populært at hækle igen, og hurra for det! Vi er helt vilde med alle de fine ting, man kan hækle – flot tøj, smukke tæpper, praktiske karklude og søde dyr.


Gratis hækleopskrifter På familiejournal. Nedenfor har vi samlet alle vores hækleopskrifter, så er det bare om at komme. Er du på jakt etter en gratis strikkeoppskrift?


Disse oppskriftene er blitt designet av oss så du finner de ikke andre steder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg