onsdag 7. september 2016

Sang til bror i bryllup

Bryllupssanger til brudgom - Fra søsken. I et bryllup er det ofte også søsken som ønsker å gratulere brudeparet. Her har jeg skrevet sanger som passer fra søster, bror eller flere søsken.


Sangene er skrevet til brudgommen, hvor man mimrer litt tillbake til barne- og ungdomsår, men også tilslutt ønsker svigerinnen velkommen i familien. I sommer skal jeg for første gang i et ordentlig bryllup , første gang jeg skal både i kirka og til middag og fest. Ja, til min bror , som er ganske nært meg i alder.

Vi har ingen andre søsken så føler presset på meg når alle sier at det er vanlig at søsken holder tale, er dette så vanlig? Dette er utdrag av en del sanger til bryllup som selges på Munter. Slike sanger kan du bruke som utgangspunkt for den sangen du selv planlegger å skrive, men du kan også finne bryllupssanger som passer perfekt. Noen av sangene kommer med ekstra mange vers, så du kan bare slette versene som ikke passer. FINE SANGER TIL DITT BRYLLUP OG BRYLLUPSFEST!


Seremoniene og den feiringen som følger med en inngåelse av ekteskap. Liste over sanger til vielsen Her er en liste over nesten 2forskjellige sanger og salmer som kan brukes som solosang i kirken, sanger og salmer til vielsen, og sanger til bryllupsfesten. Listen er delt opp i kategorier, hvor alle kategoriene er alfabetisert for deg – linken går direkte til søkeresultatet for sangen , slik at du kan lytte til sangen og musikken fra.

Det var kjapt levert:). Sangen var kjempefin og så utrolig mye du har fått med! Ble veldig overrasket for jeg synes det ble mye du skulle forholde deg til, men du har flettet det så fint inn:).


Dette ble en positiv opplevelse for meg, for jeg var jo spent. Tusen takk for hjelpen! Nå kan vi bare glede oss til konfirmasjonsdagen:). Eller skal du kanskje gifte deg selv i sommer (og sliter litt med å velge kun en sang ) er dette uten tvil listen du vil ty til for inspirasjon!


Uansett, enten du selv skal gifte deg, du skal i bryllup eller planlegger neste års bryllup , er Fist Dance-spillelisten superhyggelig og behagelig å høre på. Her finner du tre forskjellige kategorier. De generelle sangene passer til alle typer fester. Dette er sanger som du ønsker gjestene velkommen til festen og festen kan begynne.


Til velkomstsanger. Mange ønsker også en personlig sang til sitt selskap. Finn laveste nettpris her.


Stilige,elegante strømpebukser til brud og brudepiker,som setter prikken over i. Mange sliter med å få ordene ned på papiret, og kravet om å lage en tale eller sang henger gjerne som en mørk, tung sky over tilværelsen i måneder før bryllupet. Siden det er viktig at talen eller sangen er personlig, er det mange som ikke vil be utenforstående om hjelp.

Min bror skal gifte seg i juni, og vi gleder oss veldig. MEN Nå har det seg slik at ingen i min familie er noe særlig til talere. Så mamma og pappa har allerede sagt at de ikke kommer til å holde noe tale. Han har heller ikke tenkt å holde tale.


Derfor har familien bes. Vi skriver gjerne taler til bryllup. Dersom du ikke har skrevet tale til bryllup tidligere, kan det nok være tryggest å bestille en spesialskrevet tale av oss.


Utifra disse listene kan jeg raskt se om jeg er det beste valget til å spille for nettopp dette brudeparet, eller om jeg skal anbefale en kollega. Toastmaster tar ordet Toastmaster gir gjestene en oversikt over kjøreplanen for bryllupet. Toastmaster ber dem som vil tale og som ikke har meldt seg om å melde fra innen et visst tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg