fredag 16. september 2016

Bursdagskort dame

Bruk vårt verktøy til å skreddersy bursdagskort ved hjelp av kreative muligheter. Vi har et stort utvalg design tilpasset livets viktigste øyeblikk. Se alle mulighetene her. Gratulasjonskort til mange Anledninger.


Lynrask Levering og Gode Priser!

Morsomme sitater til bruk på f. Rosa, lilla, blonder og blomster gir et romantisk bursdagskort til dame. De nye arkene til Maja Design er superfine og jeg har storkoset meg med dette kortet som jeg laget i helgen. Bursdagskort til 60-årsdag for dame. Dobbelt bursdagskort til 60-årsdag med 60-tall og varierte motiv Konvolutt inkl. Bodil Jeg heter Bodil.


Høyt våre flagg vi svinger. Ja, nå vil vi riktig feste!

Dagen er din, og dagen er bra, men du er den aller beste! Se deg om i ringen hvem du vil ta! Etter jeg selv har opplevd å glemme å kjøpe bursdagskort til barna når de skal i selskap og sittet febrilsk på nettet etter å finne noe som jeg kan printe ut i siste liten - uten hell. Vel, etter å ha prøvd diverse programmer ble dette til en lek og hobby.


Så nå håper jeg du har printeren klar! Jeg er ei dame i min beste alder. Jeg har voksne barn og er bestemor til skjønne prinsesser.


Interessene mine er mange, og jeg liker å holde på med forskjellige ting. Derfor blir det spennende å se hva denne bloggen kan bli fylt opp med. Skal du skrive en års hilsen, og trenger litt inspirasjon eller tips til hva du skal skrive?


Da har du kommet på riktig sted. Her får du mange gode tips til hva du skrive på kortet, eller hva du kan si i talen til åringen. Har en stor samling med gratis bursdagskort som kan printes ut. Krever registrering) Besøk siden: bluemountain.


Fullstendig gratis nett-tjeneste med stort utvalg av både gratulasjons- og innbydelseskort. Nordens største utvalg!

Først i Norge med sølvtrykk. Ingen ekstra kostnad ved eksklusive trykk. Fridag i Norge og øs pøs regn og herlig scrappevær. Snart må du registrere deg og ta kurs for å fly droner. Ferske tall fra Medietilsynet: — Mange nordmenn vet.


Litt uvant bruke knallrødt, men det passet til bildet og så er det gøy å eksperimentere litt. Metallpynt fra Py hobby. The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.


Last ned en kortmal og feir noen du er glad i. Selv om det er tekstmeldinger som er på moten i dag, føles det fortsatt godt å få et kort. Og det føles like godt å ha et sikkert valg når du har behov for å sende et: Kortmaler fra Microsoft Du finner en bred rekke av maler for bursdagskort , takkekort, og til og med julekort med bilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg