onsdag 7. september 2016

Dikt til svigerdatter

En klok sønn vet nok til å late som om det er hans far som er klok. Ukjent En storebror er en som er helt spesiell - som du alltid kan stole på. Han er der for deg fra morgen til kveld - Lojal og trofast som få.


I nødens stund er han god å ha. Han vet alltid hva som skal til for å Rette opp gale ting som har skjedd. Hun kom både til å bli den perfekte kone og den perfekte svigerdatter.

Og derfor kan vi med hånden på hjertet ønske deg Lene velkommen til familien vår i dag. Du har jo vært en viktig del av den lenge, men det er først i dag at vi kan kalle deg vår svigerdatter på ordentlig. Oppi mitt lille hode, har det bosatt seg en liten pode, som visker noen ord til meg, så skriver jeg ordene ned til deg, Vet aldri på forhånd hva han vil si, om han vil være hyggelig og bli Om jeg skal skrive en kommentar så kommer han frem og overtar Takk for at du tar deg tid.


Til å lese det jeg vil si. Kan jeg få litt hjelp fra dere som er flinke med or humor, osv. Gjerne noe som rimer. Jeg ønsker å ha det til eget bruk. Dragen skal altså ikke lese det.


Håper på mange kreative svar.

Svigermødre, og særlig brudens mor, har i populærkulturen ofte og urettferdig blitt tillagt usympatiske trekk. Scarlett ville meget gjerne ligne sin mor. Det var bare den vanskelighet ved dette, at hvis man var rettferdig og sann og kjærlig og uselvisk, så gikk man glipp av de fleste av livets gleder og iallfall av mange kavalerer.


Morsomme sitater og gode ord til bruk ved fødselsdagen. Nyttig for deg som vil sette en ekstra spiss på bursdagskortet eller talen til jubilanten. Et kort laget til svigerdatter min. Har brukt ark fra Riddersholmdesign. Martha Stevward punch og s. IKKE en eneste ting har vår svigerdatter gjort for meg og min kone, ikke engang invitert oss hjem til seg og vår sønn, og svigerdatter inkluderer bare sin egen familie.


Det er stor forskjell på vennskap basert på nytte og vennskap basert på oppriktighet. Bare det siste fortjener navnet sant vennskap. Bryllupsdikt til svigerdatter. Lever en sentimental gave til din nye svigerdatter , som et lyrikk, det vil sikkert få henne til å føle at hun nå er en del av familien. Ved å bruke noen kreative strategier i presentasjonen av diktet , blir det en håndlaget og personlig bryllupsgave til henne.


Flot skilt til svigerdatteren: Kære svigerdatter. Et held at du krydsede vores vej. Hjerteskilt med tekst. I dag sender jeg dikt nr.


Stort sett har jeg sendt forskjellige dikt skjønt jeg sender om igjen - fra tid til annen - dikt jeg synes spesielt godt om.

Men det kan ta år mellom hver gang, så sånn er nå det. Dikt om livet – av 20. Vær ikke lei deg for lenge, for du vet, kjære, at ting forandrer seg, livet består av en serie av hendelser, og av og til må man finne en ny vei. For å være helt ærlig -om noen ville sende et lite dikt til meg for å fortelle at de var glad i meg eller elsket meg, så ville jeg slett ikke bli særlig imponert av disse ferdigproduserte diktene. De er jo fullstendig intetsigende, og totalt upersonlige.


Ville foretrekke at han skrev noe selv i stedet. Synger i sammen om livet og drømmen om hjelp. Mennesker strømmer til og er med å dytte… litt om litt.


Dine engler sprer sine vinger rundt deg… rundt stammen, rundt dine greiner og dine frodige farger om sommeren. De er dine engler, nettopp fordi du er deres. De sprer sin kjærlighet utover til andre… For størst av alt er kjærligheten. Mange morsomme vitser om svigermor.


Svigermorvitser dedikert til alle ektefellers fiende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg