onsdag 11. oktober 2017

Mariusgenser rosa

Nå får du den som hundegenser også. Denne er svært god og behagelig å. Den er svært myk og behagelig å ha på, og med ullmix varmer den godt. Strikket i Sandnes Garn SMART.


Det kan nesten virke som om det er noe i den påstanden.

MERINOULL inneholder 1 merinoull. Deilig og myk merinoull som er superwash-behandlet slik at det spesielt godt egnet til baby- og barneplagg. Garnet jeg har brukt har vært DROPS Merino Extra Fine, i fargene natur, mellomgrå og rosa. Et veldig mykt garn som er godt å strikke meg.


Maskene blir gjevne, fine og definerte. Behandling av genseren: Kan vaskes kun for hån uten tøymykner. Bare gi meg beskjed.

Alle våre gensere er laget i 1 merinoull. Valeria - DROPS genser i Alpaca med rundfelling og flerfarget. S n blir det lilla genser, med den lyse rosa som mnsterfarge og knallrosa halskant. Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på gensere til voksne og barn.


De fleste er gratis. Hundeklær holder hundens indre organer varme. Innholdet er beskyttet etter åndsverkloven. Regelmessig, systematisk eller kontinuerlig innhenting, lagring, indeksering, distribusjon og all annen form for bruk av data fra FINN.


Bli den første til å omtale produktet. Da er jeg endelig ferdig med nok ett mariusprosjekt. Må si jeg er litt stolt egentlig over å ha strikka to gensere i min voksne strikkekariere. Man lærer jo fort og det er kjempegøy og ikke minst enkelt å strikke rundfelling.


DUO inneholder merinoull og bomull. Marius har aldri vært så populær som nå! Mykt som bomull – varmt som ull!

Rosa og grå mariusgenser strikket i str. Du kan enkelt endre farge selv. Vi benytter rene materialer som bl. Vi har hundegensere i ulik form og kvalitet. Tradisjonelt og Tidløst design!


Kjøp originale strikkepakker fra Garnius. Lynrask levering på gensere, cardigans, jakker, kofter og luer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg