fredag 6. oktober 2017

Sukrin kald smak

Et sunt og naturlig alternativ til sukker. Se hele utvalget hos Sunkost. Gratis frakt over 19-. Shop nå online eller hent i butikk! Hu Hår og Negler.

Supermat, Snacks og Barer! Stort utvalg av kosttilskudd! Gode priser og levering på sukrin. Reserver på Smak , Kobuleti. Bekreftelsen kommer med en gang.


Sukrin gold er mer lik vanlig sukker i rundhet på smaken , og bakverket blir etter min mening mye bedre. Mao burde du velge sukrin gold.

Når det kommer til karbohydrater mm så er det ikke store forskjellen mellom dem. Sukrin Gold skal være en erstatter for brunt sukker, og skal gi mindre kald følelse enn vanlig sukrin. Sukrin er en naturlig sukkererstatning med null kalorier.


Den inneholder ingen karbohydrater som tas opp av kroppen, og er perfekt for deg som ønsker lite kalorier og et stabilt blodsukker. Med Sukrin kan alle nyte søtt i hverdagen med god samvittighet. Det er mange i det siste som har etterspurt oppskrift sukkerfri marengskake og pavlova. Det har kanskje noke med 17. Hvis du for eksempel halvblander Sukrin med vanlig sukker, har du også gjort en go helsefremmende reduksjon.


Jeg vil tro at sukrin eller palmesukker er best å bruke. Sukrin minner mest om det vanlige sukkeret, både i farge, konsistens og smak. Palmesukker minner om brunt sukker, men er, etter min mening, bedre på smak. Når det gjelder sukrin er det greit å vite at den kan ha en litt sær, kald smak.


Men med skapet fullt av gode alternativer, er det ikke noe problem å holde seg unna sukker i hverdagen. Stevia og sukrin er kalorifritt og har GI på 0. I tillegg har kokossukker fler like egenskaper som sukker enn de to andre.

Mindre søtt, men mindre ettersmak. Han er heller ikke særlig glad i smaken , så det kan kanskje ha en sammenheng der? Jeg synes sukrin smaker nesten likt som sukker. Enkelte mener sukrin gir en kald følelse i munnen, og det gjør det hos meg også. Tagatesse er genialt i bakverk.


Pleier ofte å ha halvparten sukrin og halvparten tagatesse. Steviosa-sukker er også mye bedre enn sukrin. Det er ganger så søtt som sukker og man trenger da indre menger enn man ville gjort med sukrin , dermed slipper man sånn ekkel kald bismak.


Til denne kaka brukte jeg Sukrin. Smaker mye bedre enn sukrin. Den har en litt kjølig smak som bismak, så kremen kjennes litt kald ut. Regner med det også vil fungere å bruke drueksukker i denne kaka, skal prøve det en annen gang. Takk det samme pleier jeg å si for å unngå hele flokselen :-) Men noe inteligent svar på spørsmålet ditt tør jeg ikke begi meg ut på.


Siden det har blitt omtalt som nesten sunt? Tenker da feks på grøten, i teen etc istedet for farin. En kald smoothie er godt og avkjølende i sola. Smoothie passer perfekt ved siden av frokosten, lunsjen eller kveldsmaten, eller bare som et lite mellommåltid i seg selv. Her har jeg laget en gul smoothie med smak av appelsin og banan.


De gir ulik mengde kalorier og grad av blodsukkerstigning, se tabell under. Unntaket er sukrin (erytritol), som er en sukkeralkohol, men som ikke gir blodsukkerstigning. Sukrin smaker bedre enn melisen, synes jeg, i hvert fall i hjemmelaget sjokolade, mer fyldig smak , kanskje? I marsipan og marshmellows tror jeg det brukes melis.


Sedsam-mel inneholder vel det samme som frø hvis det kun er sesam du har fått. Ha i alle ingrediensene og bland sammen med en gaffel. Du får en bra søtsmak, men slipper den ekle søtsmaken som legger seg i munnen lenge etter du har spist sukker.


Stevia Delight hadde jeg ikke i sist gang, og jeg må si at denne virkelig satte prikken over i-en. Når du er klar bruker du en slikkepott og fyller ditt sjokoladepålegg tilbake i boksene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg