fredag 13. oktober 2017

Lefserull trines matblogg

Lefserull trines matblogg

Ved å bruke Trines Matblogg , samtykker du i bruk av cookies. Vil du ha oppskrifter, ukemenyer og tips i mailboksen? Meld deg på listen for nyhetsbrev her! Lakselefser med ostekrem og sennepsaus. Denne enkle forretten serverte jeg da jeg feiret fødselsdagen min for et par helger siden.


En veldig enkel og velsmakende forrett som alltid slår an. Gode kombinasjoner med sennep, honning, laks og ruccula. Tips til fingermat.


Her er tre velsmakende varianter av fingermat, hvor deilig spekemat kommer til sin rett. Dette er kosemat for enhver anledning, enten du skal ha en tapasbuffet eller skal servere en enkel apetittvekker før gjestene setter seg til bords. LEFSERULL MED SPINAT OG FETA Kjempegode fylte ruller av tortillalefser som passer godt på tapasbordet!


Lefserull trines matblogg

Lillians Matblogg Vis hele profilen min. Lefserull med spekeskinke, ruccula og kremost kan serveres som tapas eller som snacks. Det er heller ikke feil å ha med litt i tursekken.


Lefserullene er en slager på tapasbordet, eller som snacks ved siden av ost og kjeks. Etter at nissen hadde vært innom en snartur, og etter noen runder rundt juletreet, var alle klar for litt kaffe, konfekt og julekaker. Til barna hadde jeg også ordnet med gele, sjokoladepudding, karamellpudding og vaniljesaus, noe som er stor stas for både store og små barn.


Ny kokebok, totaloppussing av den 10-årsjubilerende bloggen Trines matblogg , og to gruppereiser for matglade, er bare noe av det 53-åringen fra Lørenskog kan se tilbake på i året som gikk. LILLIANs MATBLOGG Det skal smake! Målet med bloggen er å lage den maten som vi spiser her hjemme. TRINES MATBLOGG : – Jeg er ikke så opptatt av kalorier og helsefokus i maten jeg lager.


Mat jeg lager fra gode råvarer, og som dermed blir sunn. I denne oppskriften har vi røkelaks, snøfrisk og frisk dill, det er enkelt å lage og smaker fantastisk godt. Jeg fant oppskriften på Trines Matblogg , en blogg jeg ikke har oppdaget før nå. Et hav av gode oppskrifter, og du finner vel det meste det tror jeg. Inspirerende og bra blogg som jeg var nødt til å tipse dere om.


Nå er TRINEs MATBLOGG blitt analog, og en kokeboksuksess uten like. Trines favorittoppskrifter ligger på bestselgelister over hele landet, nye opplag er bestilt, og radio, TV og aviser har kastet seg over den skjønne juristen som er så glad i lage mat. I slutten av august var jeg så heldig å bli sendt til Copenhagen cooking food festival av VisitDenmark. Det er første gang jeg har vært på en pressetur helt alene hvor jeg legger opp dagene og programmet selv.


Vietnamesiske vårruller etter Bent Stiansen. Matfagklassen på skolen min hadde laget vårruller, og læreren deres skrøt av hvor flinke de var og hvor gode vårrullene var. Jeg har en lett aversjon mot koriander, men i følge læreren ville ikke disse bli de samme uten.


Ti favorittmiddager fra Trines matblogg. Lag de ti mest populære middagene fra Trines matblogg. Vi bryr oss om ditt personvern. Dagbladet er en del av Aller Media, som er.


Søk, nyheter og nyttige nettsider samlet på ett sted. Vi gjør nettet nyttigere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg