tirsdag 14. februar 2017

Takk for fine år i barnehagen

Takk for fine år i barnehagen

Norway Shop, den offisielle butikken for gensere fra Dale. Kjøp fôr i metermål og se det store utvalget vi har til prosjektet ditt. Det var flere utrolig fine år jeg hadde i barnehagen hvor dere to virkelig tok vare på meg og senere min bror Fredrik.


Takk for fine år i barnehagen

Vi TAKKER for fine år og ønsker deg LYKKE til i ny. Takk for lek, takk for all moro og TAKK. Da jentene mine sluttet etter år skrev jeg en liten, personlig kommentar til hver enkelt ansatt på avdelingen i kortet. Det ble veldig personlig, og de ble veldig glade. Type Karen, tusen takk for at du har lært Elise alle de viktigste ordene på spansk, og Maren, takk for alle gode samtaler om hva det er å være en god venn.


I dag hadde minstemann siste dag på barnehagen. Han hadde med gaver til både store og små, som en takk for den fine tiden. En takk fra mamma og pappa som synes at barnehagen har vært verdens tryggeste og fineste sted for minstemann å være. Jeg håper du vet hvor viktig du er. Du er med på å legge livsgrunnlaget for hele min eksistens her.


Tusen takk for at du strekker deg langt og i blant blir sliten selv, for det koster også å ville andre vel. Det var en gang ei barnehagetid… Nå som tulla skal ta farvel med barnehagen og de kjære, flinke, omsorgsfulle, kunnskapsrike og varme menneskene som jobber der, er en takk og en hyllest til barnehagearbeiderne er på sin plass, skriver skolestartermamma Maja Sandmo Grip. Hei Min åring skal nå slutte i barnehagen ,noe som er trist både for mamman og han. Har blitt så godt kjent og god kontakt med personalet, og har lyst til å gi noe litt spesiellt,som ikke koster så mye og som kan minne de om min gutt og meg som mamma.


Tips mottas med takk. Det har vore skuespel i kjellaren for store og små. Nissen var så uheldig å mista nissehua si. Det vart nesten slik han måtte avlyse utdelinga av julepakker i år. Men så fekk han hjelp av alle barna i Vieåsen barnehage , så det blir gåver i år også.


En av de aller mest populære reglene. Fin elle-regle som kan brukes til utvelgelse i leker og aktiviteter. Ellinga, vellinga, Vatlandsguten: Populær elle-regle som kan brukes til utvelgelse i aktiviteter og leker.


En bonde i vår by: En gammel sanglek som fortsatt er i bruk i endel barnehager og skoler. Fin for å aktivisere barna, som liker. Vi opplever at vi har hatt et godt år i barnehagen sammen med barna deres.


Mye lek og moro, mange opplevelser i og utenfor barnehagen , små skrubbsår, mange gode venner, nye erfaringer og ikke minst varme klemmer. Med trygghet, åpenhet og god komunikasjon gikk det veldig fint. Jeg har fra dag en stolt 1 på at barnet mitt har det bra i verdens beste barnehage. Når lillebror skulle starte noen år etter, var jeg fortsatt spent men jeg viste at han var trygg. Vet du at dere som jobber i barnehage har verdens viktigste jobb?


Vi har brukt juni på å forberede og gjennomføre sommerfest med bukkene Bruse- og Gruffalo-forestilling for (!) tilskuere. Biblioteksgruppen har avsluttet året med fellestur til Sandvika og Grublisene var på overnattingstur på hytta til Torill. I morgen er 1år slutt her i barnehagen. For noen kjekke år. Nå venter nye eventyr som avdelingsleder i Tasta bydel, i barnehagene Smietunet og Eskeland.


Takk for fine år i barnehagen

Veldig fine ord fra TS. Jobber ikke i barnehage selv, men jeg er nærmeste nabo med en barnehage. Sitter ofte å beundrer deres tålmodighet og hvor flinke de er til å følge med. Virker som en stressende jobb med høyt lydnivå.


Man skal ha øyne i nakken for å jobbe med noe sånt. At det av og til har hendt noe i barnehager er ikke noe rart. Barnehagelærerstudent Nathalia Rabiah Butt.


Etter at de første resultatene fra forskningsprosjektet Gode barnehager for barn i Norge (GoBaN) og Blikk for barn (BFB) ble lagt frem på mandag, så har det florert med innlegg på nett og sosiale medier hvor det snakkes om å øke kompetansen i barnehagen ved å ansette flere pedagoger. Fint bordvers som mange barn kjenner fra barnehagen. Lærer barna litt om naturen og hvor melka kommer fra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg