tirsdag 11. februar 2020

Vet du hvorfor vitser

Vet du hvorfor vitser

Da har du kommet til riktig sted. På denne siden har vi samlet en hel rekke med morsomme vitser som garantert får deg til å le. Kjerringa fikk aldri pratet nok om meningsløse ting og maste daglig hull i hodet på mannen sin.


I dag ville hun atter en gang ha svar på et hypotetisk spørsmål, noe mannen av erfaring viste at alltid endte opp med en krangel så han forsøker igjen etter beste evne å gi et diplomatisk svar. Ta gjerne kontakt, så skal vi nok bli enige om noe. For kontaktinformasjon, se kontakt oss-siden. Foreldrene synes Anne holdt. De får dolokket i hodet hver gang de drikker vann.


For å få plass i en symaskin. Endelig var det fredag og på tide med litt fredagshumor igjen. Denne gangen blir det tørre vitser. I alle fall min tolkning på tørre vitser. Mamma, mamma - jeg har sett en engel!


Vet du hvorfor vitser

Vet du hva musa sa første gangen den så en flaggermus? Jeg har kjøpt meg video! I går vant jeg meter hekk på Bilsett. Hvor mange av hver dyresort tok Moses ombord i arken?


Hvem lander først, og hvorfor ? Du skal kjøre en buss. På første busstopp går personer på og av. Hvorfor heter det servietter? For når vi mister dem på gulvet så Ser-vi-etter!


Mulig dette sier noe om min sans for humor Kom gjerne med egne innspill! Det har blitt kriminelt og alle vet at det bare er innvandrere som er kriminelle. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.


Veit du hvorfor svenskevitser er så korte? Svenskevitser er typiske nabolandvitser hvor man gjør narr av sine frenders intellekt. Sverige som norskevitser. Fordi den er vannskapt. Det var en gang en svenske og en norske som var på kino.


Vet du hvorfor vitser

Når de var kommet langt uti filmen sa norsken: Skal vedde 1kroner på at nå kommer indianeren ut bak steinen og skyter cowboyen. En stund var du ikke der for meg. Plagene dine var godt synlige.


I et svakt øyeblikk snakket jeg til og med stygt om deg. Som et plaster på såret sendte foreldrene dine meg en trekniv. Hva jeg skulle med denne vet jeg ikke. Hvordan vet du at din kone er.


Vet du hvorfor vitser

Har du fått hesten din av nissen også spurte jenta, ja sa politimannen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg