onsdag 5. februar 2020

Smørbukk kuler

Sjokoladeposen veier 90g. Created with Sketch. Lenge siden jeg har lagt merke til dem i butikken. Smørbukk er Norges mest populære fløtekaramell. Varene får du levert på døren i Oslo og Akershus.


Vårt beste tips er å lage en gave som garantert faller i smak, som for eksempel disse nydelige fløtekaramellene.

Denne oppskriften gir ca. Maldon havsalt til toppen. Slik gjør du: Sett ovnen på 1grader. Pisk smør og sukker luftig. Tilsett ett og ett egg og bland godt etter hvert egg.


Rør så inn vaniljeekstrakten. Drypp noen dråper av karamellrøren i et glass med iskaldt vann og kan du nå rulle en kule mellom fingrene av de dråpene er karamellene ferdig, hvis ikke er det bare å koke videre til karamellene har fått rett konsistens. Tøm røren i formene som settes til avkjøling, og når de er helt avkjølt skjæres de i passende store karameller.

Må si jeg synes dette var en artig nyhet. Når man er en dagligvarenerd som meg er det ingenting som slår følelsen av å plutselig oppdage nyheter i butikken, og da spesielt nyheter det ikke har blitt hintet om i forkant av produktslipp. Produktene står oppført i rekkefølge etter lanseringsåret. Nettsiden vår plasserer informasjonskapsler (cookies) på enheten din dersom du har godkjent det i innstillingene i nettleseren.


Informasjonskapslene brukes for å forbedre nettsiden, samt til analyse og interessebasert reklame. Crispo Bites: Små knasende kjeks med mykt og crispy sjokoladefyll. Bixit havrebar Quinoa og Bringebær: En ny smak i serien med cerealbarer fra Bixit. Hang meg bitte litt opp i at navnet på disse var litt knotete. Tre K’er etter hverandre klinger ikke så fint.


Jeg tar med resten av mine på jobben. Det ble litt tungt. Vel, navnet skjemmer ingen og disse kulene er det sikkert mange som vil like. GODTERI SJOKOLADEESKER. NIDAR STRATOS FAVORITTER 300G.


Nidar Dark Mint 1g. Krt à kg, stk. Familie og venner sendte meg totalt: to pakker seigmenn, smash, smørbukk kuler , 15! Lakris og alt annet godis man kan tenke seg.

Velkommen til mitt søte kakeparadis! Jeg har bakt og samlet kakeoppskrifter hele livet. Andre sjokoladebiter kan forekomme i posen.


Disse kan inneholde ingrediensen-, eller spor av nøtter, mandler og gluten Marsipangris inneholder mandler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg