tirsdag 25. februar 2020

Topp 10 styggeste navn

Vi har også ett komplett reservedel og tilbehør sortiment fra Metabo. Et stort utvalg av topper i mange ulike modeller, finn din favoritt nå! Navnene vi finner på topp , og topp for den saks skyl er det jo så mange andre som velger å kalle barna sine,. Sjekk flere uvanlige navn her.


Det er år siden sist gang vi hadde to navn på topp som aldri hadde.

Heldigvis ingen som har nevnt navnet mitt som styggeste navn. Jeg syns ikke mitt navn er så vanvittig fint heller, selvom det ikke er på min på topp liste over de styggeste , men det er så definitivt ikke på. Kommer ikke på jentenavn jeg ikke liker i farten, men hadde jeg fått en sønn hadde jeg aldri verden kalt han for Ronny eller Harry. Kan ikke noe for det, men de to navnene liker jeg ikke.


MENLINGSLØS post, men jeg skal skrive en novelle og jeg har lyst på de styggeste navnene i verden, det er ikke meningen og komme med jeg synes adam er verdens styggeste navn det jeg har lyst på er blandingnavn, eks. Hvis jeg skal ha varen, så kjøper jeg den selvsagt heller med avslag enn til fullpris. Uansett hvor lite jeg sparer, så sprer jeg litt.

Men jeg handler ikke på 1 eller heller om jeg ikke trenger varen. Heisann min søstern har fått en Dattern. Er helt herlig stas. Sikkert en haug med kreative huer. Andre mener at uansett hva navnet på Snookies barn blir, så vil det vinne prisen for det styggeste navnet.


Et av de mest kreative navnene som er nevn er La-a, som uttalles La-dash-a. Dash er det samme som bindestrek på norsk. Så her har altså streken altså blitt til en del av navnet.


Kjenner mange som heter det, men de er liksom temmelig sære alle sammen:P Christer synes jeg høres så klysete ut, men det kan komme av at jeg drar assosiasjoner til en jeg kjenner. Det er så mange superoppfinnsomme navn nå for tiden som jeg ikke liker, vet ikke hvor jeg skal begynne -men Maximilio som nevnt ovenfor her er et godt eksempel. Liker navn som kan følge barnet hele livet, uten å være for sukkersøtt eller spesi, som f. William, Elias, Johan, Kristoffer osv.


Martine, Hanna, Yvonne, Eva osv. Jentenavn - norskenavn. Adresseavisen ønsker en åpen og saklig debatt.

Alle innlegg blir kontrollert før publisering. Debatten er åpen kl (08) - 24. Vi forbeholder oss retten til å forkorte, redigere og fjerne innlegg. Regler for debatt her på adressa. Diskuter sak, ikke person.


Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes. Desverre er den utrydningstruet (i Kina blir den brukt til både mat og medisin) så den når sjelden en slik lengde nå om dagene. Til deg som trodde du hadde “seen it all”: Du må nok tro om igjen!


Joda, det bor mange artige krabater i Kristiansand Dyrepark, men det er en hel verden der ute hvor den ene snåle dyrearten etter den andre gjemmer seg. Da jeg var liten fikk jeg beskjed om slutt å kårra i maten som betyr slutt å pirke i maten. Kåra er for meg del av en navnetradisjon fra de tider da kvinner ikke hadde så mange egne navn , så de bare lagde kvinneversjoner av mannsnavn, enten hadde de det travelt eller de hadde liten fantasi. Nye navn på topp -ti-listen blant guttene er Aksel og. Topp ti listen utgjør bare prosent av de navnene folk gir barna.


Norges styggeste kirke av avisen Dagens. Weekly World News hadde topp -kåring. Vi bryr oss om ditt personvern. Dagbladet er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data.


Striper på striper er sjelden en god kombinasjon, men på Juventus’ tredjedrakt fungerer zebra-stripene på ermene og skuldrene overraskende godt! Fra å være en kandidat på årets styggeste -liste, så har denne har rett og slett vokst på oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg