mandag 10. juni 2019

Sunn bakst

Sunn bakst

Her har vi samlet våre beste oppskrifter på hjemmelaget brø rundstykker, focacciabrø pizzadeig og masse mer. Haslestad er lidenskapelig opptatt av sunn mat, og på bloggen hennes finner du oppskrifter på alt fra grove polarbrød og bananlapper, til proteinrike kjeks på bare ti kalorier, for å nevne noe. Men baking kan fort ta litt ti derfor er hun tilhenger av bakst som er raskt og enkelt å lage.


Her er scones en av hennes personlige favoritter. Hvordan får jeg saftig bakst uten sukker? Ulempen med sukrinproduktene er nemlig at de ofte tørker ut bakst og kaker, så her har jeg valgt andre søtningsmetoder – og heller brukt sukrin gold og sukrinmelis kun i kanelfyllet og glasuren. Då er vi over på tredje fredagen med samling av mine favorittoppskrifter innen det søte.


French protein toast med vanilje kesam. Jeg heter Christi og bor i Egersund sammen med min samboer og våre to barn. Etter en livsstils endring har jeg brukt mye tid på å utforske og eksperimentere med ulike råvarer, for å lage sunne, næringsrike og smakfulle retter.


Jeg er Linn Stoksta en sprudlende ernæringsrådgiver med bachelor i Samfunnsernæring. Jeg elsker å inspirere, spre kunnskap om mat som gjør kroppen vår GLAD og matlaging. Jeg har bakt og samlet kakeoppskrifter hele livet.


Her på Det søte liv viser jeg deg samlingen min med bakst og deilige kaker i alle slags varianter, lekker konfekt og nydelige desserter. Alt er testet ut, bakt og smakt av meg. Alle oppskriftene er garantert gode og enkle å få til. Okei, så har jeg sagt at jeg ikke gjør sunne ting. Fant du det du lette etter ? Hvis ikke kan det hende at jeg ikke har blogget om det , eller at det er plassert på en annen side f. Dessert og kanskje også i Mat fra andre land etc.


Sunn bakst

Sunkost bakeglede gjør det enkelt å lykkes med smakfull og sunnere bakst ! Fibersirup – et helsekostprodukt, prebiotisk med lav GI, godt i bakst og konfekt. Sunn og smakfull bakst ! Stevia – dråpe er like søtt som ts sukker, passer i glasurer, yoghurt og drikker. Sukkerfri sjokolade – smaker ekte sjokolade, søtet med sukrin.


Ja, jeg ønsker å motta nyhetsbrev med matinspirasjon og tips om en sunn livsstil Ved å. Se flere oppskrifter på smakfull bakst her. Hvorfor ikke invitere gode venner eller rett og slett samle familien rundt kjøkkenbordet med noe godt å spise? Det trenger verken være tidkrevende eller komplisert, men kan bidra til å skape glede og pusterom i hverdagen.


Her gir vi deg enkle oppskrifter på bakst som passer perfekt som kveldskos. Les mer om kveldsmat her. Overvekt har blitt et økende problem i samfunnet de senere årene, men hvorfor skal det gå ut over desserten? Hvorfor skal høydepunktet i måltidet lide for at man ellers bruker usunne ingredienser?


TRADISJONSRIKE LEFSER – UTEN TILSATT SUKKER Som virkelig bringer frem barndomsminner I min familie har. Modne bananer passer nemlig ypperlig til matlaging, i alt fra bakst til mettende smoothies. Bananer gir en naturlig, søt smak, slik at du kan lage deilige retter uten å tilsette sukker.


Sunn bakst

Vil du ha kakene ekstra saftige kan most banan gjøre susen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg