fredag 7. juni 2019

Dikt til noen man er glad i

Dikt til noen man er glad i. Her er en samling dikt som jeg har samlet på gjennom flere år. Noen har jeg funnet i aviser og blader, og noen har jeg fått av venner som vet at jeg er glad i dikt. Når du er sint og sur For du er verdifull du er deg det er derfor jeg er glad i deg legg til ett nytt dikt eller annen ny side. Jeg vet ikke hvem som har skrevet dem, men synes de er utrolig fine og tankevekkende.


Last opp fil (opplest dikt , sang, bilde, video) andre sjangre.

Noen dager glemmer man å si hei til sine venner, andre dager glemmer man å skrive til dem. Andre dager glemmer man å høre hvordan de har det, noen dager glemmer man i det hele tatt bare alt omkring seg! Så derfor vil jeg bare fortelle deg at jeg er glad i deg, og at du ofte er i mine tanker! Vi fikk nye venner.


Jeg tenkte: Nu er det noe som hender. Dødsannonsen er en personlig kunngjøring og noen ønsker gjerne å knytte noen ord til dette. Naturen følger sin egen lære preget av skiftende sider, skjønt ofte kan selv det gråeste være føre til lysere tider.


Min eldste sønn la ut Å miste noen man er glad i på Nettby. Han var veldig glad i farfaren,så jeg skjønner at han har sørget over tapet av ham.

Nå er han og besøker farmoren nesten hver lørdag. Hjelper henne med å hugge ved til vinteren og spiller kort med henne. Noe hun liker veldig godt.


Jeg er litt fan av sånne søte sms dikt , og synes de kan være koselige å sende til noen jeg bryr meg ekstra om. Synes dette er fint: Noen ganger i livet finner man amuletter som bringer lykke og glede skulle gjerne hengt deg rundt halsen men det går jo ikke. Så jeg bærer deg i hjertet istedet. Den siste tåre Et lite dikt om den gangen jeg mistet mamma. Det er aldri for sent Fremtiden, det å bli forlatt, å akseptere at noen man er glad vender tilbake.


Om kjærlighetssorg. Du er alltid så snill og god mot meg, du stiller alltid opp, vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg. Du kjører i all slags vær, og tilbringer masse tid med meg, jeg er så glad for at jeg betyr så mye for deg. Sometimes all I need is a loving hand to hold ,and a caring heart to understand. Det handler ikke om å finne den man vil gå til sengs me men det handler om å finne den man vil våkne med.


Når man mister en man er glad i Benedicte Nilsson. Ingen forsto seg på Celine. Hun var tynn, nesten skremmende tynn, hadde hvitt, tynt hår som så ut som om det svevde vektløst rundt det lille ansiktet hennes. Dersom du har noen flere forslag til tekster som man kan skrive på kortet, må du gjerne kontakte oss ved å bruke kommentarfeltet nederst på siden. En varm og søt bildebok til høytlesningsstunden og en vakker kjærlighetsgave til en man er glad i – venn eller kjæreste, barn eller forelder.


For av og til når du er veldig, veldig glad i noen får du lyst til å fortelle akkurat hvor glad i dem du er.

Boka er oversatt til språk og har solgt i over millioner eksemplarer. Hun har nok fått med seg nå at hun ikke kan sende sms til en som skal dø! Men om du skal skrive et kort eller et brev da, og personen forstår seg på engelsk, så er teksten til celine dion -Fly utrolig fin! Trist å høre at du snart skal miste noen du er glad i, livet er ikke alltid lett.


Er det noe jeg brenner for, er det viktigheten av de voksnes tilstedeværelse i lek og samvær med barn for de voksne i barnehage. Man må være tilstede med hele seg, i hjerte og sinn, ikke bare med kropp. Velger man å jobbe med barn, må man være ekte og ta barnas perspektiv. For noen barn er barnehagen den eneste friplassen de har i livet. Handler om å miste noen man er glad i. Ei stjerne Et dikt til noen som betyr mye for deg.


Elsker deg Et kjærlighetsdikt. En jente En hyllest til en jente. En samling med kjærlighetsdikt Flere kjærlighetsdikt, både på norsk og engelsk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg