tirsdag 25. juni 2019

Medisinsk abort hjemme alene

Bestill nå, betal senere, gratis avbestilling, døgnåpen kundeservice på ditt språk. Budsjett til luksus, hoteller og hjem. Gratis avbestilling! Hadde veldig vondt. Mine beste råd er: Ha noen hos deg - ikke gjør det alene.


Spis smertestillende. Sørg for at du har rikelig med _store_ bind hjemme og håndkle i sengen er, som hun over sier, lurt. En medisinsk abort kan utføres hjemme eller på sykehuset. Var det helt forferdelig vondt eller var det sånn at du tålte det?


Var på sykehuset idag og tok den første pillen. Men gruer meg helt sykt til fredag når jeg skal ta de andre pillene. Ingen vet om at jeg er gravi utenom han som jeg er gravid me og han er i nordsjøen. Har fått tabletter fra sykehuset som jeg skal ta på fredag, men har altså ingen til å være her sammen med meg. Det er vanlig, om man kan snakke om.


Hvis du velger å ta medikamentell abort hjemme. Er du en frisk kvinne og over år, kan du velge å fullføre aborten hjemme dersom svangerskapet har vart mindre enn uker. Du må ha en voksen person hos deg den dagen du aborterer.


Abortforløpet er det samme som ved innleggelse på sykehus (se ovenfor). Skal ta medisinsk abort hjemme i morgen tidlig. Kjenner allerede sterke menssmerter, fikk den første tabletten i går kl 15.


Livredd for smertene når jeg allerede har så vondt Er uker på vei. Noen som kan berolige meg der ute? Ved svangerskapsvarighet fra uke seks til uke ni kan kvinnene velge om de vil gjennomføre aborten hjemme , eller ved innleggelse. Når svangerskapsproduktet tømmes ut av livmoren ved medisinsk abort kan det være litt vondt. Jeg er ikke gamle jenta.


Det kan også være mer ubehag og plager etter en medisinsk abort. Fordelen er at man slipper å måtte få narkose. Ulike reaksjoner kan komme etter en abort , enten med en gang eller på et senere tidspunkt. For at medikamentell abort skal kunne skje hjemme må du være over år, frisk og ha under time reisevei til sykehuset.


Du må kunne forstå og prate norsk, og ha mulighet til å ha en voksen person sammen med deg. Hjemmeabort er aktuelt frem til svangerskapsuke 9. Men ingen har benektet at medisinsk abort gi en rekke komplikasjoner, noen ganger veldig tung. Hvorfor i dag, når en abort i en medisinsk anlegget utgjør ingen problemer, det er et spørsmål om abort hjemme ? Svaret er enkelt: på grunn av fullstendig mangel på forståelse av fagstoffet. Ja, abort , spesielt pelletert, gjør veldig enkel. Du skal typisk møde op gange, men ikke indlægges.


Det vil si at hun i sine flotte lokaler tok imot kvinner i svangerskapsuke 6–som ønsket svangerskapsavbrudd ved medikamentell abort – abortformen der man svelger mifepriston hos legen og deretter reiser hjem for å fullføre resten av aborten i eget hjem. Ved de aller fleste sjukehusene kan friske kvinner velge å fullføre aborten hjemme dersom svangerskapet har vart under uker. Medikamentell abort hjemme.


Gangen i aborten hjemme er slik som ved innleggelse på sjukehus. Idag kan du velge mellom medikamentell og kirurgisk abort. Medisinsk abort hjemme eller på sykehus?


Hvordan er medisinsk abort ? Eller er jeg så kort på vei at jeg kommer ikke til å merke noe? Kan man se at det er en baby når man tar abort ? Kan jeg få problemer med å bli gravid senere etter en abort ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg