tirsdag 21. august 2018

Sitat om sønn

Trenger du et godt sitat ? Ordtak om Sønn og sitater om Sønn - Nordens største samling av ordspråk, ordtak og sitater! Blyg datter rødmer, men ikke frekk. Finn kjente sitater og ordtak som har temaet Sønn. Det eneste skikkelige mannfolket jeg vet om , er sønnen min.


Ordtak er i følge korte, velformulerte og poengterte setninger som på en konkret måte uttrykker livsvisdom, allmenngyldige sannheter, erfaringer, leveregler eller betraktninger av forskjellig slag.

Har denne på timmet til sønnen min, leser det for ham neaten hver dag: Jeg var byttet ut kjære med navnet hans. Lukk øynene kjære, og vær ikke lei. Mamma og pappa vil alltid.


Når du er våken, når du sover, når du tar dine første skritt. En sønn er LIVET, for han du nærer så mange drømmer i hemmelighet. Si det med ord er et tilbud fra Mental Helse til alle som ønsker å sende oss en melding og få svar tilbake. Du kan skrive om det som er viktig for deg.


En generasjon endres med sønnen. Frykt og skam er far og sønn.

På denne siden gir vi deg flere fine og kloke sitater fra A. Og dypt i hjertet du alltid bærer din sønn med glede og kjærlighet. Milnes bøker om Ole Brumm. Sitater om alder – Samling av flotte og morsomme sitat om alderdom. Handler om å miste noen man er glad i. Dødens dikt Dette er et dikt om savn, og det som skjer etter døden - vil jeg påstå!


Mange fine dikt her! Du spørr om yndlingsdikt eller sitat , her får du mitt – av Kolbein Falkei han har mange gode men dette synes jeg treffer godt, både i glade og triste dager! Ha en fin dag #128578; ARRETE HVERDAGER Privat huskeregel Du skal ikke klistre fine øyeblikk opp på veggene i tankene og forgylle dem med lengselen din.


Dikt til min kjære sønn som skader seg selv. Alt kan sys sammen. Men i hjerte til mamma. Det er ikke uten grunn at vi ofte bruker dette uttrykket om fedre og deres sønner. Et risp med en syl.


Selv om ikke alle sønner liker å høre dette, ender svært mange av oss opp med å ligne på opphavet. Da tenker jeg ikke bare på utseendet. Men også på væremåte og lynne.


Leter du etter sitater om alder?

Her er de 1kronene du spurte om å få låne. Gutten satte seg straks smilende opp og ropte: Tusen takk, pappa! Så stakk han hånden innunder puten og dro frem noen krøllete sedler. Da mannen så at sønnen allerede hadde penger, begynte han å bli sint igjen.


Sønnen telte pengene sakte og kikket opp på faren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg