mandag 4. juli 2016

Freia porøs melkesjokolade

Please try again later. De tre beste smakene blir lansert i butikk. Har du spørsmål om våre produkter? Besøk gjerne vår spørmål og svar. Men her på Manneblogg prøver jeg også å ta min samfunnsplikt som opplysningstjeneste alvorlig, jeg har derfor kastet meg over oppgaven med å teste den nye melkesjokoladen til Freia - BOBLE.


Freia porøs melkesjokolade

I noen tilfeller pr porsjon. Klikk på varen for å se mer. I over 1år har den bidratt til mange gode øyeblikk og står den dag i dag støtt som ”Et lite stykke Norge”. Dette er en ren melkesjokolade av beste kvalitet.


Grunnleggeren av Freia , Johan Throne Holst, hadde en grunnleggende filosofi om sjokolade som et ”folkeprodukt”. Han mente at sjokolademerker skulle dekke ulike situasjonsbestemte behov, og at forbrukerne skulle få vite om produktene gjennom aktiv bruk av reklame. Hver av Freia sine sjokolader knytter seg derfor opp mot en bestemt type glede. Sjokolade, melkesjokolade , porøs med næringsinnhol forslag til oppskrifter og informasjon.


Freia porøs melkesjokolade

This video is unavailable. Ingen produktslipp er komplett uten en ny storplate fra Freia. Det kan vi være enige om.


Og da jeg første gang så bilde av dette slippets variant steg begeistringen mange hakk her i stua. Melkesjokolade med kokos. When he took over management, he realized that there was a potential market for edible milk chocolate, in addition to the dark chocolate and other minor products Freia were producing at the time. It became a success. Commercial film for chocolate.


Freia porøs melkesjokolade

Vi jakter alltid etter nye smaksopplevelser for å gi nordmenn et spennende og bredere utvalg i sjokoladehyllen. Gunn Helene Arsky har sammenlignet næringsinnhold i forskjellige skjokolader. Leter du etter oppskrifter på saftige sjokoladekaker?


Mondelēz International har en årlig omsetning på ca. Vi deler våre aller beste kakeoppskrifter med deg. La deg inspirere her.


Dinside sjekka prisene på melkesjokolade for tre år siden, også. Da fantes en 100-gramsplate med melkesjokolade , som nå har forsvunnet sammen med Ego-varianten. Comersial Norwegian Milkchocolate. Frivillig, ubetalt reklame Dette var festlig.


Nesten så jeg tror det har gått troll i ord. I går kveld satt jeg og etterlyste nyheter, for eksempel en storplate fra Freia , og hva finner jeg på Rema i dag? Jo, ny storplate fra Freia. Yes, da har jeg også kjøpt den.


Kunne jo ikke annet etter alle tips fra dere, ei heller siden jeg tippet at denne skulle lanseres da jeg skrev om Milka med Oreo for noen uker siden. Artig at jeg fikk rett. Avsender av reklame er Freia. Produktet er en sammenslåing av den hjemmekoselige melkesjokoladen og tursjokoladen Kvikk Lunsj.


Bildet er en del av en serie på fire bildemanipulasjoner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg