fredag 8. juli 2016

Baby syden pakkeliste

Her finner du ledige sydenturer, sortert på laveste pris for deg. Barnet kan gjerne bære de lette og morsomme tingene i en egen ryggsekk, så kan du ha klær og andre nødvendigheter i din bagasje. Sjekk at barnets sekk ikke er for tung.


Utgangspunktet var baby på mnd i Grand Canaria i januar. Blir borte i to uker. Hva MÅ vi ha me hva er lurt å ha med og hva trenger vi IKKE å ha med. Vi er en på mnd.


Hva er forresten dyrt når det kommer til bleier og babymat? Alle sier det er så dyrt i Syden , men hva koster det? Grytidlig onsdag morgen vart vi pakket og klare for to uker med sol og varme i Hellas. I år var jeg ferdig med mesteparten av pakkingen i god ti og jeg må si at det var en deilig følelse å slippe å stresse med pakkingen kvelden før. Derfor gir re:member deg noen tips som gjør jobben lettere.


Her får du pakkeliste til en vellykket Sydentur. Ferien til Syden har lenge vært etterlengtet, og når du endelig ankommer hotellet er det å komme deg ut i sola alt du vil. Når man reiser på ferie med baby må man glemme sydenturene man har vært på uten baby.


Det er den lille sjefen som kommer til å bestemme hvor lenge dere skal sove, når dere kommer på stranda, hvor lenge dere kan bli på stranda, når og hvor dere skal spise og så videre. Moteblogger Benedichte Bjerke sier det samme. Solkrem først og fremst, men også en stråhatt, en stor stråstrandbag og bikini.


Du har allerede gjettet det – og du har rett. Men ikke fortvil, se på det som en investering i harmoni under selve reisen, det er definitivt verdt det. Derfor har jeg lagt ut et eksemplar av min universale pakkeliste her, slik at du forhåpentligvis får med deg alt du trenger på din neste reise. DEN DIGITALE PAKKELISTEN. KANSJE til hellas i sommerferien.


Huskeliste til syden ! Sambo: klær: (i kofferten) 4x shortser 10x t-skjorte 5x sokker 5x boxere 1x sandaler 1x bukse. Check out For The Baby. Skal du reise med liten baby , så ta med en ekstra solhatt eller to. Det kan være veldig vanskelig å finne solhatter i babystørrelse i utlandet, er vår erfaring.


Selvsagt selger de solkrem i utlandet også, men vi foretrekker å kjøpe med oss hjemmefra. Jeg skal til Rhodos om under en ukes ti og dette er slett ikke første gang jeg skal til syden. Har bare plutselig glemt helt av hva jeg trenger å ta med. Spørsmålet er da, hva og hvor mye skal jeg ta med for to uker i syden ? Har noen tips til hva man bør ha me passe på, kan finne på. Min første reise med baby.


Månedene bare fløy avgårde. Plutselig var det vi som skulle ut og fly – til Syden. Nærmere bestemt Puerto Rico på Gran Canaria.


Fra april til september skjedde det naturligvis mye på utviklingsfronten hos den minste i reisefølget. Man kan altid diskutere, hvad der er nødvendigt at pakke i tasken, når man rejser med baby. Siden jeg reiser såpass mye har jeg alltid en standard pakkeliste liggende på macen min, og her har jeg laget en litt finere (og generell) variant av den!


Håper den kan være til nytte for noen av dere – jeg kunne i alle fall aldri klart meg uten! Da hadde jeg garantert glemt noe livsviktig, haha. Den lå Kurt og sov og legede i. Det var altså ret genialt, men kræver at vist din baby er under mrd. Tag alle plejeprodukter med hjemmefra.


Pakkeliste – Pleje. Anonym bruker Anonym bruker. Baby bliver hurtig kol når han falder i søvn i autostolen eller flysædet. Træk et par benvarmere ud over bukser eller strømper, og hold ben og fødder lune.


På den måten trenger du ikke å ha med deg så mye klær. Ta alltid med deg minst bikinier. Det er så utrolig kjipt å få revnet den eneste bikinien man har med seg til syden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg