onsdag 29. oktober 2014

Spilleliste bryllup

Stilige,elegante strømpebukser til brud og brudepiker,som setter prikken over i. Spilleliste for bryllup. Planlegg spillelisten for, ikke bare bryllupsfesten, men hele bryllupet med denne detaljerte planleggeren. Med integrerte notater om sangers varighet og mer kan du planlegge musikken ned til sekundet.


Endre fargene og skriftene i denne malen enkelt, slik at de samsvarer med bryllupstemaet. Jeg skal lage en egen spilleliste til bryllupsdagen - og tenkte spørre om noen kunne komme med tips om must-have musikk til listen så den blir variert og artig for alle. Utform en detaljert spilleliste for bryllupet og festen med denne tilgjengelige malen. Album, sangtittel, lengde og mulig bruk er oppført.


Eller skal du kanskje gifte deg selv i sommer (og sliter litt med å velge kun en sang) er dette uten tvil listen du vil ty til for inspirasjon! Uansett, enten du selv skal gifte deg, du skal i bryllup eller planlegger neste års bryllup , er Fist Dance-spillelisten superhyggelig og behagelig å høre på. En spilleliste med glade sanger, som blir den perfekte bakgrunnsmusikken i deres bryllup.


Abba, Bruno Mars, U Ed Sheeran, Kurt Nilsen, Queen, med flere. Bryllupshjelperens dagliste finner du her. På den måten får vi (forhåpentligvis) en lang og bra liste med sanger som egner seg til bryllup ! Foreløpig har jeg bare lagt inn musikken vi skal ha i vielsen vår, men ser for meg at listen kan inneholde alt fra solosanger og salmer til dansemusikk og passende sanger til brudevalsen! I mange år har jeg jobbet som DJ på forskjellige utesteder i Stavanger. Men mange oppdrag har også vært av privat karakter, som bryllup , 40-årsdager og firmafester.


Jeg er ikke lenger aktiv som DJ, men lager gjerne en spilleliste. Det å ha en viss kontroll på musikken i festlig lag kan være en fordel. I et bryllup må man ta på Arbeiderparti-jakka: Alle skal me også brudesvennen og bestemor på 9 påpeker Pia.


Spilleliste bryllup

Hun mener Spotify-listen som viser hvilke sanger som er populære i norske bryllup er et greit utgangspunkt. Men hadde de ti låtene vært de ti som brudeparet elsket, hadde hun gått en runde til med dem. Torsdag kveld var det juleavslutning i Kronborgsæterlinna for treningsvillige troll.


Jeg skal arrangere bryllup i mai og har startet arbeidet med å samle låter som jeg ønsker å spille den kvelden. Det jeg lurer på er ikke så mye hvilke låter jeg bør velge, men mer om hvilken type musikk som passer til de ulike fasene av kvelden. Har du flere tips til gode sanger å spille til bryllup , så send oss forslaget ditt via kommentarfeltet under! Om du får problemer med å åpne videoene, kan du prøve å høyreklikke og så trykke på åpne i eget vindu. Her er mustikktips til bryllupet ! Jeg heter Marianne de Bourg, det er min blogg du nå leser.


Jeg er en blogger, skribent og stylist som ønsker å inspirere DEG. Underholdning til bryllupet. Husk å booke et band eller sette sammen din egen spilleliste til bryllupsfesten.


Det kan også være fint å pynte festlokalet med heliumballonger og andre morsomme ting. Vi kan tilby følgende til deres bryllup : Vi kommer med lyd og lys tilpasset størrelsen på lokalet og antall mennesker, samt spiller den musikken gjestene ønsker. Jeg kommer alltid pent kledd.


Vi ringer dere en uke før bryllupet og spør etter hvilken brudevals dere ønsker og etter spilleliste. Alle våre DJs er godt rutinerte og har satt sammen de mest populære sangene som brukes i bryllup , og disse sangene passer for alle aldre. Men det betyr ikke at undeholdningen trenger å være helt den samme som i alle andre brylluper. Book et band eller en musiker som betyr noe for dere som par, råder Conrad.


Eller få en DJ til å lage en spilleliste bestående sanger som er viktige for dere, eller som beskriver dere og deres romanse på en unik og personlig måte. Dette er en fin investering om man ønsker å planlegge og organisere bryllupet selv, men kanskje gjerne skulle hatt litt drahjelp og gode innspill før man setter i gang. Elvhaug forklarer at det jo er mange ting å huske på når det kommer til planlegging av et bryllup , og slett ikke så rart at mange føler seg overveldet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg