mandag 6. oktober 2014

Minty breeze barnerom

For å bringe inn et naturmateriale i tillegg til de malte flatene, valgte jeg å bruke kryssfiner av furu for å lage bordplate og hylle. Et barnerom skal ofte romme mye, både lek, skolearbeid og soving. En grålig litt skitten minttone. Ikke pastellaktig, men heller dempet og diskret.


Soft Mint er en behagelig mintfarge, og er fin mot Villa Floris basisfarge, Minty Breeze.

Foto: Jeanette Bækkevold. Fargen kan oppleves ulikt på skjerm og vegg. Se inspirerende bilder av barnerom og finn de rette produktene. Duse, matte hudtoner er også superpopulært - røffe rosatoner med et hint av rødt.


Mange av fargene i dette temaet er dempede toner for ro og avslapning. Ekstra fin blir fargen hvis du maler med den supermatte LADY Pure Color. Skap magiske barnerom.


Få masse god inspirasjon her.

Hundrevis av landlige knotter og håndtak på lager. Rask levering og fri retur! Oppdag ideer om Toy Rooms.


Jeg kjenner nesten på litt verpesyke når jeg ser disse bildene - bare for å kunne innrede mitt eget barnerom ! Det får imidlertid vente noen år til, men heldigvis får jeg bli med og se mange skjønne rom innredet av våre flinke stylister. Barnerom i favorittfargen. Jeg har ikke mye tålmodighet når det kom.


Her er Signes tips til innredning av barnerom. Har barnet favorittplagg som ikke passer lengre? Disse kan enkelt sys om til fine og dekorative vimpler som man kan henge i taket. Vips – den kule dongeribuksa eller den blomstrete sommerkjolen har fått nytt liv! Wallstickers er en enkel og billig måte å løfte en ensfarget vegg på.


Vi har malt det største jenterommet i Jotuns grågrønne, Minty Breeze. Hos oss er fargen helt nydelig, og jeg blir bare mer og mer glad i fargen. Husker forsatt med gru grønnfargen M og jeg valgte å male vår første stue i, og jeg har lovet han å aldri aldri finne på noe så fargeblindt igjen.


Men det ble fint denne gang.

Minty Breeze trenger mye lys, og kan fort oppfattes som mørk i hjem med lite lys. Sjekk ut galleriet for masse inspirasjon. Little Dutch lekekjøkkenet passer inn i enhver stue, barnerom eller lekehjørne og er ideell for barna å leke med.


Kjøkkenet består av en ovn med dør, en hylle, en vask med kran, et ur og komfyr med to kokeplater. Inkluderer også utstyr sokasseroller, ovnhanske og salt-og pepperbøsse. Nytt denne våren er at Jotun viser hvordan man kan bruke trendfargene til å sette sitt personlige preg på møbler og interiørdetaljer. Det ble fargen Minty Breeze. Lurer du på hvilke farger som passer best hjemme hos deg?


Hvilke farger som matcher dine eksisterende farger, møbler og stil? Her kan du spørre våre fargeeksperter, få fargeråd og tips til valg av maling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg