tirsdag 31. desember 2019

Små norgesglass

Vi har stort utvalg av kjøkkenutstyr, glass og servise til hverdag og fest. Christiania Glasmagasin - Alt til kjøkken og servering. Her finner du alle våre butikker.


Sammen med blogger Marmeladedamen viser vi deg hvordan du gjør det! Den billigste annonsen ligger ute til Kr.

Sjekk ut alle annonser fra hundrevis av markedsplasser på Rubrikk. IKEA - KORKEN, Krukke med lokk, klart glass, Krukken har en aromatett forsegling, noe som gjør den perfekt til oppbevaring av hjemmelaget syltetøy. Den aromatette forseglingen bevarer matens smak og duft lenger.


Vask produktet før første gangs bruk. Ekstra gummipakninger kan kjøpes separat. Til jul skal vi gi bort endel mat til venner og familie. Sopp og syltetøy fra selvplukk i skog og hage.


Derfor jakter jeg etter glasskrukker med lokk, i forholdsvis liten størrelse.

Glassene har skrulokk og hull-topp for lett å krydre maten, og glassene kommer i en liten kasse. Ett biffkrydder med chili, ett fiskekrydder med blant annet dill, og ett krydder til pizza og pasta uten salt. Hos IKEA får du mugger og glass til alle anledninger i forskjellige størrelser, stiler og utførelser. Se utvalget på IKEA.


Fin gave, passer på både bordet og kjøkkenbenken. Tilleggsinformasjon Merke NORGESGLASSET Serie KRYDDER Materiale Glass SKU NGESKE01XVekt 0. Om du leter etter fylt norgesglass eller andre produkter så har vi et stort utvalg. Kjøp på nett og få rask levering. Vår nettbutikk bruker cookies slik at du får en bedre kjøpsopplevelse og vi kan yte deg bedre service.


Vi bruker cookies hovedsaklig til å lagre innloggingsdetaljer og huske hva du har puttet i handlekurven din. Du kan også lage dine egne lamper. Livet er fullt av store ting for dem som evner å omgåes de små ting fortrolig. Kortreiste kort basert på streken til kunstner Mona Stenseth Erlandsen.


Dobbelt kort med blank innside, trykket lokalt i Telemark på klimavennlig papir fra Småland. Følg oss for nyheter, inspirasjon og konkurranser! Eg var så uheldig å knuste noen av mine store norgesglass før jul.

Det varierer mye syns eg. Høystbydende har gått for 2stk ned til 1kr stk. Dette er da store glass. Jeg selv har etter min mor og selger ingen synest de er fine til å ha små ting i, eller kjeks og annet, og så håper jeg at jeg skal en eller annen gang få tid til å sulte.


Norgesglass Kunstkort 10cm. Ikea har rimelige glass, men tror ikke det går å konservere innholdet. Jeg har tidligere kjøpt en del etterligninger til norgesglass på rafens.


Praktisk til piknik, langbor eller til pynt på kjøkkenet året rundt. Finn flere idéer på Silje Maries blogg Othelies Hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg