torsdag 19. desember 2019

Sokker oppskrift sterk

Sokker med Blonder til Fest og Gøyale Ankelsokker til Hverdag. Nordens største utvalg! Nettbutikken for deg som trener. Vårt fokus er styrketrening. Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv.


Sterk egner seg like godt til bruksplagg til store og små, som til sokker og gensere. Dette 4-trådsgarnet strikkes på pinne 5. Garnet finnes både i melerte og ensfargede nyanser i godt avstemte farger. Alpakka er tre ganger varmere enn saueull, og nylon-forsterkningen øker slitestyrken.


Mini Sterk er en tynnere utgave av Sterk. Jeg er i sorg, og det eneste jeg greier å tenke at jeg kan strikke er vrangband til en sokk. Sterk fra Du Store Alpakka, -selvfølgelig, det er nemmelig ett av de aller nydeligste sokkegarn som tenkes kan, mykt og godt og sterkt skikkelig sterkt. Garn og pinner, egne og oversatte oppskrifter.


Sokker oppskrift sterk

Flott til finkofter, skole- og barnehageklær, kjoler, skjørt, bukser, alle bruksplagg til store og små, sokker og tilbehør. STERK er et mykt, slitesterk bruksgarn i alpakka og merinoull som er forsterket med nylon. Det egner seg supert til sokker , men fordi det er så mykt kan du like gjerne bruke det til votter, luer og andre bruksplagg som skal tåle en støyt.


Du kan selvsagt velge hvilket garn og farger du vil - bare pass på strikkefastheten. Er du en relativt dreven strikker, er det også en smal sak å strikke disse sokkene i voksen størrelse. Med den første metoden (som vises i videoen) får du en sokkeoppskrift der hælen praktisk talt strikker seg selv. Om du bare følger steg for steg i videoen, er vi sikre på at du skal få til å strikke sokker.


Sokker oppskrift sterk

Oppskriften kan enten lages med den artige tursjokolade-vrien, eller strikkes i én farge og brukes som en baseoppskrift på sokker. Denne siden ble sist oppdatert 02. Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på sokker og strømper til voksne og barn.


De fleste er gratis. Sjekk også ut Pinterest-tavle for sokker og strømper. Kjempefine sokker , så snilt at du deler oppskrift ! Den petrolfargen i Sterk er utrolig fin!


Sokker oppskrift sterk

Jeg holder på med sokker akkurat nå faktisk, etter Annepålandets fremgangsmåte - neste gang jeg strikker enkle sokker blir det kanskje etter din! Da skal jeg si fra :) Håper du får en fin maimåned! Enkeltmønster nr Sokker til barn og voksne.


Sokken egner seg best som kosesokk, hvis du vil ha en mer slitesterk sokk anbefaler vi Alpakka strømpegarn eller Perfect. Strikket i Sisu eller Perfect. Steg for steg med bilder om hvordan man strikker sokker. Alt er enkelt når man kan det, og husker selv hvor jeg strevde med mine første sokker , og hvor mye enklere alt hadde om jeg hadde hatt bilder av det underveis. Gjestal er stolte av å være en av Norges viktigste varemerker innen garn, design og trikotasje.


Sokker oppskrift sterk

Vår egenart er basert på seriøsitet, kvalitet og tillit i alle ledd. Jeg planlegger derfor et par med gode sokker i rester av Pure Wool eller finull, litt løst strikket siden det gir en veldig go regulert varme. Hun er dessuten innmari gira på å krabbe seg fremover, så jeg tror det er lurt å strikke sokker som har litt motstan heller enn noen som er altfor glatte. Våren er tiden hvor sokkene krymper, dvs det er nesten ingen som IKKJE bruker ankelsokker!


Eg og bruker det, men mine er i ull! Det finnes ulike måter å felle til tå på denne sokken , og hvilken metode du velger er opp til deg. Personlig liker jeg stjernetå best.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg