onsdag 18. desember 2019

Mørke vitser

Nedenfor finner du et stort utvalg frekke vitser og grove vitser. Del dine grove vitser ved hjelp av skjemaet nedenfor, og vær med i trekningen av flotte premier hver måned. Ja, den var jo grov.


Sarte sjeler er herved advart! Hvis pungen er full og ræva sår, da skulle du ha drekki litt mindre i går.

Vi gir deg Humoristen. Kona hadde et usedvanlig hårete underliv og det toppet seg når mannen sammenlignet underlivet hennes med Mullah Krekar. Kona bestemte seg at det var på tide å gjøre noe med saken og gikk ut på badet og glattbarberte underlivet før hun gikk inn til mannen igjen. Morsomme vitser er vel noe av poenget?


Grove vitser har en særegen stilling i norsk humor. Tabubelagte temaer virker å falle i god smak hos de fleste, og gjør at man kan le litt ekstra av de grove skildringene. Finn fram til den kategorien grove vitser du er ute etter, og finn mange grove vitser til å fortelle videre.

Vitser er til for å spre glede. Norske vitser , mørke skjermer Nesten voksen og Hvite gutter er helgas nye humoristiske helgeunderholdning. I dag mens jeg venta på bussen kom det en kar og la seg ned på bakken i soveposisjon rett foran meg, syntes det var litt merkelig, men ville ikke stikke meg ut å gå å dulte bordi en som sikkert bare har tatt seg noen dram for mye. For barn i alle aldre. Det er ingenting å le av.


Så jeg gjorde noen mørke vitser i dag om depresjon og så sa noen i klassen min ved siden av meg at jeg er grunnen til folk med depresjon dreper seg selv. Hun var seriøs) Jeg vet ikke helt hvorfor og lurer på om jeg har trigget noe i henne eller noe sånt? Galgenhumor er en type svart humor som direkte angår den som vitser. ENKELTE AV DISSE VITSENE ER KANSKJE LITT PÅ KANTEN,SÅ HVIS DU IKKE LIKER DETTE,BØR DU KANSKJE SKIFTE SIDE 裸-Hva er det verste med den økende arbeidsløsheten?


Duftavsommerregn skrev: Da må du kommunisere med vedkommende om dette faktisk er tilfellet! Har forutsettningen forandret seg utifra det du forteller, noe det faktisk ikke hadde gjort. Om ikke er jeg enig med deg. Men det er jo ikke slik det virker som. Lille Per: Da ringer telefonen.


Par gjør ALT på direkten, se dem knulle hos oss, helt gratis.

Her ser du alle de deilige parene som puler nå. Ekte knulling uten sensur. Dengang som nå var mange av folka i et sirkus utledninger og var som mange utlendinger mørke i hår og hud. Cathrine Thorleifsson.


Da det samme sirkuset kom til Otta og begynte å pakke ut telt og dyr, oppdaget de at det var bort en apekatt. Direktøren plystret på en av sine menn fra det mørke utland. Gjorde noen mørke vitser i dag om depresjon, en reagerte på dette.


Hei er det ulovlig å se på nakenbildene til Nora Mørk på nettet? Har butikken jeg gjorde noe ulovlig i lov til å legge ut video av meg? Fikk brannskade - læreren gjorde ingenting! Er det ulovlig å selge fotbilder og gamle sokker på nettet?


Vet ikke om det er det samme. Men har hørt om folk som har fått samme meldingen med en beskjed om å betale så så mye penger. Dette er jo så klart folk som prøver å svindle. Vi har her samlet de sorteste jokes. Ingen ting å bry seg om.


Plutselig får du en lys idé og ødelegger hele greia. Svart humor er, ifølge Store norske leksikon, pessimistisk, ofte grotesk humor – en blanding av komikk og tragedie. Jeg hadde standup og skulle fortelle tørre vitser. Alle sammen var godkjent av faglærer først, bedyrer Gjermund og serverer en tørrvittig reprise. Elevene fikk gode tilbakemeldinger fra lærerne som hadde vært gjester i vel to timer i stummende mørke.


Elevene selv syntes hele prosjektet var veldig artig og lærerikt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg